میز قرار خدمت از هفته آینده آغاز به کار می‌کند

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز از آغاز فعالیت میز قرار خدمت شهرداری تبریز در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، مهدی یوسفی در نشست بررسی و تعیین موضوع ناحیه‌بندی مناطق، اظهار کرد: میز قرار خدمت یکی از اقدامات مدیریت شهری در دوره فعلی شهرداری تبریز است که بر اساس دستور شهردار محترم تبریز، روزهای پنج‌شنبه هر هفته از ساعت هفت صبح تمام مدیران و معاونین ستادی، شهردار منطقه و شهردار تبریز در یکی از مناطق حضور خواهند یافت.

وی افزود: اولین اقدام در هر منطقه بازدید از پروژه‌های عمرانی و احصا مشکلات است که بعد از صورتجلسه موارد، مشکلات موجود بررسی و راهکارهای پیشنهادی ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی شهردار تبریز تصریح کرد: در طول روزهای هفته معاونت‌های مختلف ستادی در منطقه حضور خواهند یافت و بعد از احصا مشکلات حوزه تخصصی خود، روز پنج‌شنبه همان هفته و در حضور شهردار تبریز این مشکلات بیان شده و نسبت به رفع آنها تصمیمات لارم اتخاذ خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۱۰ هفته این کار ادامه داشته و بعد از دو و نیم ماه، دوباره از همان منطقه اول پیگیر اقدامات انجام گرفته خواهیم بود.

یوسفی با اشاره به سین برنامه میز قرار خدمت نیز گفت: بازدید از پروژه‌های عمرانی، ملاقات عمومی، جلسه معاونین، مدیران و شهردار منطقه، ملاقات با نخبگان منطقه، ملاقات با مسئولین نواحی بسیج و معتمدین منطقه از جمله اقداماتی است که در روزهای پنج‌شنبه و با حضور شهردار تبریز انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، روزهای یکشنبه معاون خدمات شهری و اجرایی، روزهای دوشنبه معاون عمران و حمل ونقل، روزهای سه‌شنبه معاون امور مالی و معاون برنامه‌ریزی شهردار و روزهای چهارشنبه معاون شهرسازی شهردار تبریز در یکی از مناطق حضور خواهند یافت که از هفته آینده این طرح از شهرداری منطقه ۷ تبریز آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز با اشاره به طرح ناحیه‌بندی مناطق نیز یادآور شد: اوایل سال هستیم و زمان خوبی برای اجرای طرح ناحیه‌محوری در مناطق است و شهرداری منطقه ۴ به عنوان پایلوت طرح انتخاب شده است که با انتخاب ساختمان استقرار شهرداران نواحی، اقدامات لازم دیگر انجام خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد در سه‌ماهه نخست سال، تعدادی از مناطق شهرداری تبریز ناحیه‌بندی شده و شهرداران نواحی نیز معرفی شوند.

یوسفی تأکید کرد: به سمتی می‌رویم که آرزوی دیرینه خود مبنی بر اداره هوشمند شهر را اجرایی می‌کنیم.

کد خبر 569536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.