نهضت پاسخگویی به شهروندان چهره به چهره می شود

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: شهردار اصفهان در راستای نهضت پاسخگویی به شهروندان 2 برنامه مهم را در دستور کار قرار داده اند.

هادی نباتی نژاد با اعلام این خبر در گفتگو با ایمنا، افزود: به دنبال اجرای فعالیت های متعدد شهرداری در زمینه های مختلف به دستور شهردار اصفهان از هفته گذشته 2 برنامه در دستور کار روابط عمومی شهرداری اصفهان قرار گرفت.
وی ادامه داد: جلسه شورای معاونان شهرداری که متشکل از معاونان، مدیر حراست، مدیر بازرسی و مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان بود و روزهای سه شنبه در مهمانسرای شهرداری برگزار می شد، از این پس در شهرداری های مناطق برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان علت این تصمیم را اینگونه بیان کرد که شورای معاونان شهرداری هفته ای یکبار در مناطق مختلف شهرداری اصفهان حضور می یابند و با مسائل، مشکلات و نقاط قوت و ضعف هر منطقه آشنا می شوند و می توانند در لحظه تصمیم بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: با این اقدام چنانچه دیگر کارکنان و مدیران منطقه هم مشکلی داشته باشند، برطرف می شود.
نباتی نژاد با بیان اینکه هفته گذشته جلسه شورای معاونان شهرداری از منطقه 15 شهرداری اصفهان آغاز شد، تاکید کرد: منطقه 15 یکی از مناطق پُرکار شهرداری اصفهان به شمار می رود.
وی دومین دستور شهردار اصفهان را برگزاری ملاقات های مردمی اعلام کرد و گفت: شهروندان به خوبی اطلاع دارند که طی یکسال قبول مسؤولیت مهدی جمالی نژاد به عنوان شهردار اصفهان، ارتباط وی با شهروندان به صورت مستمر از طریق ملاقات های مردمی ، رادیو صدای شهر ، مرکز ارتباطات مردمی 137 و دیگر راههای ارتباطی برقرار بوده است به طوری که 1000 مورد مراجعه هم در شهرداری مرکزی انجام شده است.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اضافه کرد: از این پس قرار شد ملاقات های مردمی روز های پنجشنبه از ساعت 14.30 به مدت 3 ساعت در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان برگزار شود و معاونان شهردار به مناطق رفته و از نزدیک مشکلات مردم را برطرف کنند.
وی افزود: منطقه یک به عنوان اولین شهرداری برای برگزاری ملاقات مردمی شهردار و معاونان شهرداری با شهروندان، انتخاب شد و پنجشنبه های دیگر به سایر مناطق شهرداری اصفهان تسری می یابد.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اظهارکرد: این هفته شهروندان ساکن در منطقه یک شهرداری اصفهان چنانچه مشکلی دارند می توانند از روز شنبه تا پایان وقت اداری سه شنبه با مراجعه به منطقه یک، فرم های مربوطه را تکمیل و درخواست خود را مطرح کنند.
نباتی نژاد تصریح کرد: روز سه شنبه درخواست ها بررسی می شود و بنا به اهمیت درخواست ها با فرد متقاضی تماس گرفته و برای حضور در دیدار حضوری شهردار اصفهان دعوت به عمل می آید.
وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای نهضت پاسخگویی به شهروندان انجام می شود، گفت: بر این اساس مردم، شهردار، مدیران و معاونان خود را در قبال وظایفی که بر عهده گرفته اند پاسخگو می دانند و در صدد هستند مشکلات مردم را برطرف کنند. /410
کد خبر 239475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.