راه‌اندازی دوباره ۹۶ آبنما در سطح شهر تبریز

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز از بازپیرایی، تعمیر و راه اندازی ۹۶ واحد آبنما در سطح بوستان‌ها، پارک‌ها، میادین و معابر شهر تبریز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، جواد صدیقی اظهار کرد: با توجه به اینکه وجود آبنماها علاوه بر تأثیر در زیبایی بصری محیط شهری باعث متعادل شدن درجه حرارت و کاهش یکنواختی محیط می‌شود از سال جدید راه اندازی دوباره آبنماهای شهری در دستور کار معاونت محیط زیست و خدمات شهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش آبنما در ایجاد فضای آرام و سبک در سطح بوستان‌ها و پارک‌ها، میادین و معابر شهر تبریز، خاطرنشان کرد: از اولین روزهای سال نو ایرادات و مشکلات آبنماهای شهری مورد شناسایی قرار گرفته و نسبت به تعمیر، رفع مشکل، پاکسازی و بازپیرایی آبنماها اقدام شده است.

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز نقش بصری و روانی فعالیت آبنما در سطح پارک‌ها را دارای اهمیت دانست و افزود: راه اندازی آبنماها در سطح پارک‌ها و بوستان‌های شهر باعث رضایتمندی و حس مطلوب در بین شهروندان شده است که در این زمینه باید از فعالیت‌های اثربخش سازمان زیبا منظر و فضای سبز شهری فعالیت‌های تقدیر کرد.

صدیقی گفت: در حال حاضر با پیگیری‌های ستاد معاونت خدمات شهری، تعداد معدودی از آبنماهای سطح پارک‌ها دارای ایرادات جزئی بوده و غیرفعال هستند که با اصلاح کابل یا تعمیر پمپ و درزگیری راه اندازی خواهند شد.

کد خبر 569618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.