پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» تمدید شد

پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» با موضوع «فرزندآوری» تا بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنامه‌ای با عنوان پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» از بیستم آذر سال گذشته شروع شد و قرار بود تا بیستم اسفندماه به مدت سه‌ماه ادامه داشته باشد، اما با توجه به استقبال عمومی، این پویش تا بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شده است.

پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» از کتابی با نام همین پویش به نام «مثبت سه» بهره گرفته و قرار است مراسم اختتامیه آن نیز سی‌ام اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با روز ملی جمعیت در تهران برگزار شود.

کتاب «مثبت سه» داستان نیست و بدون تبلیغات تلویزیون، با ایجاد یک شبکه از رابطان مردمی در هر استان شکل گرفته و پیش رفته است.

حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی، دبیر پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» با اشاره به مردمی بودن این پویش گفت: ما در خصوص همکاری مسئولان و نخبگان مذهبی با مشکلات بسیاری مواجه شدیم. آن چیزی که در ما در میدان می‌بینیم این است که بسیاری از نخبگان مذهبی در این زمینه با ما همکاری نکردند.

وی اظهار کرد: وقتی در مورد افزایش جمعیت صحبت می‌شود، معتقدیم که در سه لایه مردم، نخبگان و مسئولین باید اقناع صورت گیرد که کار ما در لایه مسئولان و نخبگان سخت بود و آن‌ها حاضر به همکاری نشدند و حتی فروش کتاب «مثبت سه» و تهیه جوایز پویش نیز کاملاً مردمی بود و از سوی نهادهای دولتی هیچ‌گونه کمکی نشده است.

به گزارش ایمنا، هیئت "یامهدی" شهرستان اسلامشهر در راستای لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب (مدظله‌العالی) کتابی با عنوان «مثبت سه» تهیه کرده است. محتوای این کتاب سخنرانی‌های حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی سخنران این هیئت است که با اضافه شدن فیش‌های تحقیقی تکمیل شده است.

علاقه‌مندان برای خرید کتاب «مثبت سه» به سایت http://ketabmosbat۳.ir/qom مراجعه کنند. همچنین جوایز پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» یک واحد آپارتمان در تهران و ۱۰۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی است.

کد خبر 566117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.