فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۰ + فرم ثبت نام نقدی سه ماهه هایما، قیمت محصولات قرعه کشی

ایران خودرو شرایط ثبت نام فروش فوق العاده خودرو با قیمت قطعی (مرحله سی و دوم) را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، گروه خودروسازی ایران در راستای اجرای طرح فروش محصولات خود به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، شرایط فروش فوری مرحله ۳۲ محصولات خود را در بهمن ۱۴۰۰ اعلام کرد.

ثبت نام طرح جدید ایران خودرو از ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ _همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر_ آغاز و تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ادامه دارد.

در مرحله سی و دوم فروش فوق‌العاده ایران خودرو، هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت ۶۸۰ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان و هایما S۵ توربوشارژ اتوماتیک AT۶ با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان عرضه می‌شود و موعد تحویل خودروها سه ماهه است.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایرانخودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… اعمال خواهند شد.

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

در مرحله ۳۱ فروش فوق‌العاده ایران خودرو ۵ میلیون و ۸۱ هزار و ۹۲۴ نفر در قرعه‌کشی شرکت داده شدند و هشت هزار خودرو شامل ۴۰۰۰ دستگاه پژو پارس تی یوفایو، ۲۰۰۰ دستگاه دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و ۲۰۰۰ دستگاه دنا پلاس توربوشارژ عرضه شد.

کد خبر 555646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.