معرفی گنجه هاست؛ بهترین شرکت هاستینگ و خدمات حوزه وب

در زمینه کسب و کار آنلاین همیشه بحث انتخاب میزبان مناسب مطرح است. شرکت‌های هاستینگ بسیاری در ایران وجود دارند که ممکن است انتخاب از بین آن‌ها برای شما دشوار باشد.

در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین شرکت‌های میزبانی وب، گنجه هاست ( ganje.host) را به شما معرفی نمائیم و شما را با خدمات آن از جمله هاست با کیفیت، سرور مجازی، سرور اختصاصی، ثبت دامنه و پایگاه دانش گنجه بلاگ آشنا نمائیم.

خدمات گنجه هاست

شرکت‌های هاستینگ معمولاً خدمات متنوعی ارائه می‌دهند. گنجه هاست نیز به عنوان بهترین میزبان، دارای خدمات متنوعی است که شما می‌توانید از هرکدام آن‌ها استفاده کنید. اما برای آشنایی بیش‌تر شما با گنجه توضیح کوتاهی درباره هرکدام خواهیم داد.

هاست اشتراکی با کیفیت

هاست از پراستفاده‌ترین موارد مربوط به شرکت‌های میزبانی وب است. معمولاً تمام افراد ابتدای کار خود و راه‌اندازی کسب و کار آنلاینشان، هاست اشتراکی می‌خرند. اما انواع مختلفی از هاست وجود دارد که هرکدام بنابر نیاز شما می‌توانند به نوعی مفید باشند.

هاست وردپرس

یکی از پر استفاده‌ترین هاست‌های اشتراکی که نام آن را نیز احتمالاً زیاد شنیده باشید، هاست وردپرس است. هاست ویژه وردپرس گنجه یک سرویس میزبانی وب بسیار با کیفیت است که توسط تیم پشتیبانی فنی به صورت اختصاصی برای CMS وردپرس بهینه شده است. سرعت بسیار بالا، آپتایم بالا و نصب وردپرس با یک کلیک از ویژگی‌های این سرویس هستند.

البته باید بدانید با وجود اینکه هاست مخصوص وردپرس برای وردپرس بهینه شده است، اما برای سایت‌های دیگر مانند جوملا یا سایت‌های برنامه نویسی شده نیز می‌تواند استفاده شود. همچنین با خرید هاست وردپرس گنجه به صورت سالیانه، کد تخفیف ۲۵ درصدی از محصولات ژاکت به شما تعلق می‌گیرد. برای استفاده از هاست وردپرس گنجه می‌توانید به صفحه خرید هاست وردپرس سایت ganje.host مراجعه کنید.

هاست ووکامرس

هاست ووکامرس نوعی هاست قدرتمند لینوکسی است که مخصوص میزبانی سایت‌های فروشگاهی تنظیم شده و منابع مورد نیاز برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هاست نیز توسط تیم فنی گنجه کانفیگ و بهینه شده و از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

با خرید هاست ووکامرس گنجه، میزبانی سایت فروشگاهی خود را بدون دغدغه ذهنی و با آسودگی خیال به گنجه بسپارید و روی پیشبرد اهداف فروش تمرکز کنید.

هاست لینوکس (هاست اقتصادی)

هاست لینوکس گنجه که با نام هاست ارزان قیمت نیز شناخته می‌شود از امنیت، سرعت، آپتایم و عملکرد بسیار عالی بهره می‌برد. این هاست برای میزبانی هر سایتی مانند سایت‌هایی که مدیریت محتوای اختصاصی دارند یا سایت‌هایی که از وردپرس، جوملا و… استفاده می‌کنند مناسب است.

سیستم عامل هاست اقتصادی گنجه CloudLinux بوده و از وب سرور LiteSpeed استفاده می‌کند. هاست لینوکس گنجه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است که در ابتدای هر کسب و کاری مهم است.

هاست لینوکس حرفه ای (UltraHost)

بهترین انتخاب برای کسانی که سایتشان از ترافیک بالایی برخوردار است و به منابع بالایی نیاز دارند هاست اولترا گنجه یا همان هاست حرفه ای است. استفاده از نرم افزار و سخت افزار بسیار به روز در این سرویس و منابع بالا باعث شده که هاست حرفه‌ای گنجه از کیفیت بی نظیری برخوردار باشد.

استفاده از وب سرور لایت اسپید، کانفیگ اختصاصی و Hard NVMe در سرویس هاست حرفه‌ای UltraHost از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شوند. آپتایم هاست حرفه ای گنجه ۹۹.۹ درصد است؛ به این معنی که احتمال Down شدن سایت شما بسیار کم می‌باشد. برای خرید این سرویس نیز می‌توانید به صفحه خرید هاست حرفه ای در سایت گنجه هاست مراجعه کنید.

اجاره و خرید سرور مجازی (VPS)

اگر سایتتان آنقدر پیشرفت کرده و ترافیک و منابع بالایی نیاز دارد که هاست اشتراکی نمی‌تواند برای شما مناسب باشد، اما نمی‌خواهید به اندازه سرور اختصاصی هزینه کنید بهترین انتخاب ممکن سرور مجازی یا همان VPS است. سرور مجازی کاملاً شبیه سرور اختصاصی بوده با این تفاوت که با استفاده از مجازی ساز VMWare منابع اختصاصی به هر کاربر تخصص می‌گیرد.

VPS گنجه شامل سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج است. بسته به سیاست سایت خود شما می‌توانید سرور مجازی اروپا یا سرور مجازی ایران را خریداری کنید. همچنین هرزمانی که خواستید می‌توانید منابع سرور خود را در گنجه هاست ارتقا دهید. همچنین سرور مجازی ultraVPS گنجه نیز دست کمی از سرور اختصاصی ندارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

سرور مجازی ترید (سرور مجازی بایننس)

سرویس جدید گنجه هاست با نام سرور مجازی ترید ( Trade) یا همان سرور مجازی بایننس ( Binance) برای استفاده در صرافی‌های آنلاین و خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می‌شود. سرور مجازی ترید گنجه طی مدت کوتاهی که معرفی شده طرفداران زیادی پیدا کرده است و از بهترین سرورهای ترید ایران به حساب می‌آید.

با استفاده از سرور مجازی بایننس گنجه سرعت فوق‌العاده بالا در خرید و فروش ارز دیجیتال و ترید کردن را تجربه خواهید کرد. این سرویس دارای آپتایم بالای ۹۹.۹ درصد است.

اجاره و خرید سرور اختصاصی (Dedicated server)

اگر سایتتان به منابع بسیار بالا و قدرتمند و با سرعت بالا نیاز دارد، پیشنهاد ما به شما سرور اختصاصی گنجه هاست است. سرورهای اختصاصی یک محیط ۱۰۰ درصد اختصاصی را برای اجرای برنامه‌ها و وب سایت‌های شما در اختیارتان می‌گذارند. گنجه هاست دارای دو سرویس سرور اختصاصی ایران و سرور مجازی خارج (آلمان و فنلاند) است.

ثبت دامنه

معرفی گنجه هاست؛ بهترین شرکت هاستینگ و خدمات حوزه وب

اولین قدم برای داشتن یک وب‌سایت، انتخاب نام مناسب و ثبت دامین برای آن است. گنجه هاست به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، امکان ثبت دامنه ملی (ir و دامنه فارسی) و دامنه بین المللی (Com، Org، Net و…) را برای شما فراهم کرده است. ثبت دامنه با قیمت پایین و مالکیت صد در صدی شما از جمله ویژگی‌های ثبت دامین در گنجه هاست است. همچنین امکان ثبت دامنه در هر ساعت شبانه روز و حتی روزهای تعطیل برای شما وجود دارد.

گنجه بلاگ

علاوه بر تمام خدمات گفته شده، گنجه هاست دارای یک پایگاه دانش کامل است که در مدیریت سایت شما بسیار مفید است. مقالات آموزشی کاملاً رایگان در زمینه هاستینگ، سئو و مدیریت سایت در گنجه بلاگ موجود است. برای دسترسی به بلاگ گنجه کافیست به آدرس blog.ganje.host مراجعه کنید.

جمع بندی

ذکر یک نکته در پایان بسیار مهم است؛ تمام خدمات گنجه هاست به همراه پشتیبانی بسیار عالی و ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما با خرید هاست، خرید سرور مجازی، سرور اختصاصی و یا ثبت دامنه خیالتان از امنیت و سرعت سایتتان راحت خواهد بود. همچنین خدماتی از قبیل خرید گواهینامه SSL و خدمات کولوکیشن نیز در گنجه هاست وجود دارد. برای استفاده از هرکدام از خدمات کافیست به سایت ganje.host مراجعه کنید. فراموش نکنید که گنجه هاست، میزبان امن اطلاعات مهم شماست.

کد خبر 516406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.