بهترین ماشین ایرانی برای جوانان؛ انتخاب خودرو برای دختران و پسران

از زمان دریافت گواهینامه، خرید اولین ماشین برای جوانان هیجان‌انگیز بوده و شور و اشتیاق زیادی برای آن دارند. اما انتخاب ماشین برای جوانان فقط وابسته به علاقه آن‌ها به یک برند خاص نیست.

نوسانات قیمت بازار خودرو ایران در چند سال گذشته بسیار شدید بوده و روی قدرت خرید خودرو تأثیر گذاشته است. در این میان بیشترین تحول را قیمت ماشین‌های خارجی داشتند تا جوانان کمتری توان خرید یک خودرو لوکس را داشته باشند. ما در این مقاله بهترین ماشین‌های ایرانی مناسب برای پسرها و دخترهای جوان را معرفی کردیم. معیار ما در این لیست فقط تولیدات داخلی نبوده و نیم نگاهی نیز به شرکت‌های ایرانی مونتاژ خودرو نیز داشتیم.

تیبا ۲؛ ارزان‌ترین خودروی ایرانی برای جوانان

زمانی که صحبت از خرید خودرو برای یک راننده تازه‌کار می‌شود، معمولاً خانواده‌ها به سراغ ارزان‌ترین مدل‌های ماشین می‌روند. از طرفی فرد جوان به‌دنبال یک خودرو با طراحی زیبا و قدرتمند است. خودرو تیبا ۲ سایپا یکی از بهترین و البته ارزان‌ترین خودروهایی که می‌توان برای یک پسر یا دختر جوان خرید.

به‌طور کلی این ماشین یک گزینه مناسب برای راننده تازه‌کار است تا به‌جای سوار شدن پراید، رانندگی را با خودرویی اندکی بهتر آغاز کند. هرچند از نظر قدرت موتور و تجهیزات از تیبا ۲ نباید انتظار بالایی داشت، ولی قیمت این ماشین با توجه به اوضاع اقتصادی مناسب بوده و یک گزینه خوب برای بررسی شرایط فروش اقساطی خودرو و اقدام به خرید است. در مجموع می‌توان هاچ‌بک تیبا ۲ را یک انتخاب مناسب برای دختر یا پسر جوان دانست.

رنو کپچر؛ مطابق سلیقه‌ی جوان اروپایی تا ایرانی!

کدام جوان را می‌توان پیدا کرد که علاقه به یک ماشین لوکس نداشته باشد؟ رنو کپچر یک کراس‌اوور زیبا با طراحی جذاب است که دل هر جوانی را خواهد برد. این خودرو که توسط کارخانه ایران خودرو در کشور مونتاژ می‌شود، از بهترین کراس‌اوورهای اروپایی موجود در بازار است. البته باید توجه کرد که در اینجا درباره یک محصول لوکس صحبت می‌کنیم.

بهترین ماشین ایرانی برای جوانان؛ انتخاب خودرو برای دختران و پسران

این خودرو فرانسوی در بازار اروپا نیز در میان جوانان طرفداران زیادی داشته و کاملاً یک خودرو جوان پسند محسوب می‌شود. یکی از نکات جالب کپچر است که لقب پرفروش‌ترین کراس‌اوور ساب کامپکت بازار اروپا یدک می‌کشد. توان موتوری خوب، طراحی اسپرت و زیبا، کیفیت قطعات مطلوب و تجهیزات رفاهی و ایمنی مناسب رنو کپچر را یک گزینه ایده‌آل برای قشر جوان تبدیل کرده است. با این‌حال اگر قصد خرید یک ماشین لوکس و جوان‌پسند را دارید، اما کپچر مطابق سلیقه شما نیست حتماً سری به شرایط فروش اقساطی دیگنیتی نیز بزنید. این خودرو نیز یک کراس‌اوور خوش‌ساخت با طراحی چشم‌نواز است.

ام وی ام ۱۱۰؛ خودرو جذاب دخترانه

یکی از پرطرفدارترین خودروهای موجود در بازار که در میان دختران جوان بسیار محبوب است، خودرو MVM 110 شرکت مدیران خودرو است. این خودرو کوچک شهری از زمان عرضه در بازار ایران به دلیل ابعاد و طراحی ظریفش مورد توجه دختران و بانوان بوده است. ام‌وی‌ام ۱۱۰ در واقع مدل کیوکی و۳ کمپانی چری است که در ایران با نام MVM ۱۱۰ عرضه شده است.

بهترین ماشین ایرانی برای جوانان؛ انتخاب خودرو برای دختران و پسران

این خودرو کوچک چینی به دلیل جعبه‌دنده مقاوم و ترمزها قوی، انتخاب خیلی مناسبی برای راننده تازه‌کار است و به خوبی تحمل ترمزهای ناشیانه و تعویض دنده‌های ناگهانی او را خواهد داشت. ام‌وی‌ام ۱۱۰ با اینکه یک خودرو پایین رده محسوب می‌شود، ولی مجهز به ۲ کیسه هوا است و مصرف سوخت شهری خیلی خوبی دارد.

پژو ۲۰۶؛ محبوب دل پسران و دختران ایرانی!

چند ماشین را در تاریخ صنعت خودرو در ایران می‌توان یافت که به اندازه پژو ۲۰۶ میان خانواده‌ها، دختران و پسران ایرانی محبوب شده باشد. این خودرو فرانسوی از زمان عرضه به ایران در طی ۲۰ سال گذشته همیشه در لیست پرفروش‌ترین ماشین‌ها بوده است و به دلیل طراحی ظریف و زیبای خود همه قشر جامعه را راضی نگهداشته است.

پژو ۲۰۶ در کنار جذابیت ظاهری خود از امکاناتی نظیر ترمزهای ABS و ایربگ‌های جلو بهره می‌برد و از شتاب خوبی نیز برخوردار است که در میان خودروهای هم قیمت خود عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها باعث شده تا این محصول فرانسوی که توسط ایران خودرو عرضه می‌شود، یکی از محبوب‌ترین ماشین‌ها برای دختران و پسران ایرانی باشد. بدون شک خرید ۲۰۶ اقساطی یکی از بهترین گزینه‌ها جوانان و البته خانواده‌ها است، چرا که این خودرو در طی این سال‌ها به خوبی آزمایش خود را پس داده است.

دنا؛ سدان شهری زیبا برای پسران جوان

جای خالی یک سدان با قیمت و کیفیت مناسب را در این لیست با محصولی دیگر از ایران خودرو پر می‌کنیم. خودرو دنا با هدف جانشینی خودرو سمند طراحی و روانه بازار شد. خوشبختانه ایران خودرو برای طراحی این ماشین کمی سلیقه جوانان را نیز در نظر گرفته است تا میان ماشین‌های ایرانی بتوان یک سدان را نیز مناسب فرد جوان پیدا کرد.

دنا که در دو مدل معمولی و پلاس روانه بازار شده است، از طراحی تقریباً خوبی بهره برده و ظاهری ساده ولی مردانه دارد. مقاومت بدنه خودرو دنا احتمالاً بهترین ویژگی آن است و این خودرو در دسته ماشین‌های با مقاومت بالا قرار می‌گیرد. ایران خودرو برای دنا امکاناتی نظیر: کیسه‌های هوای جانبی، دوربین دید عقب، صندلی‌های برقی و فرمان با کلیدهای فرمان صوتی تدارک دیده است. به‌طور کلی دنا برای پسران جوانی که به سدان‌های شهری علاقه دارند یک انتخاب با قیمتی قابل تحمل است.

خرید بهترین و متنوع‌ترین انواع خودرو مناسب برای جوانان در سپندخودرو

در این مقاله به بررسی چند ماشین در تیپ‌های مختلف پرداختیم که انتخاب‌های مناسبی برای اولین ماشین جوانان خواهند بود. معیارهایی همچون کیفیت و قیمت مناسب مدنظر ما بوده است. در سایت شرکت سپند خودرو می‌توانید تنوع بی‌نظیری از خودروها را مشاهد کرده و برای خرید اقساطی هر کدام از آن‌ها اقدام کنید.

شرکت سپند خودرو آماده فروش اقساطی بهترین خودروهای ایرانی، چینی و خارجی است. برای اطلاعات دقیق از شرایط فروش با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۲۱۰۴ ارتباط برقرار نموده و با کارشناسان فروش ما در سپندخودرو در تماس باشید. کارشناسان ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما و پاسخگویی به سؤالاتتان هستند.

کد خبر 508612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.