پارتیشن اداری: استعلام آنلاین قیمت پارتیشن اداری

بعضی از صاحبان مشاغل به اشتباه تصور می‌کنند هزینه‌های اجرای پارتیشن‌بندی در دفاتر اداری بسیار بالا است و به همین دلیل حتی از یک مشاوره ساده تلفنی یا آنلاین هم صرف‌نظر می‌کنند.

استفاده از پارتیشن اداری برای فضاسازی یکی از بهترین راه‌حل‌هایی است که شما را از هزینه‌های بالا و همچنین دردسرهای نقل‌مکان به دفاتر بزرگ‌تر نجات می‌دهد؛ و خوشبختانه اگر روزی مجبور به تعویض دفتر خود شدید می‌توانید تنها با پرداخت هزینه ناچیزی برای جابجایی و نصب مجدد این پارتیشن‌ها را به محل جدید دفتر کارتان منتقل کنید.

بعضی از صاحبان مشاغل به اشتباه تصور می‌کنند هزینه‌های اجرای پارتیشن‌بندی در دفاتر اداری بسیار بالاست و به همین دلیل حتی از یک مشاوره ساده تلفنی یا آنلاین هم صرف‌نظر می‌کنند. آن‌ها همواره سعی دارند با به حداقل رساندن هزینه‌های جاری، بخش زیادی از درآمدشان را صرف اجاره دفاتر بزرگ‌تر کنند، غافل از اینکه می‌توانند با هزینه بسیار کمتری به نسبت اجاره‌بهای سالانه یک دفتر بزرگ‌تر فضای کوچک دفتر کارشان را برای فعالیت هرچه بهتر کارمندان خود بهینه کنند.

در ادامه این مقاله قصد داریم روشی را برای استعلام آنلاین قیمت پارتیشن اداری به شما پیشنهاد کنیم تا قبل از هرگونه اقدامی بتوانید با تخمین قیمت پارتیشن‌بندی دفترتان برای اجرای آن تصمیم بگیرید. با ما همراه باشید.

شیشکس، طراح و تولیدکننده انواع پارتیشن شیشه‌ای اداری

پارتیشن اداری: استعلام آنلاین قیمت پارتیشن اداری

در ادامه این مقاله قرار است نحوه استعلام قیمت یکی از مطرح‌ترین انواع پارتیشن اداری یعنی پارتیشن شیشه‌ای از سایت شیشکس را باهم بررسی کنیم، اما پیش از اینکه به سراغ نحوه استعلام و تخمین قیمت پارتیشن شیشه‌ای از سایت شیشکس برویم بد نیست کمی بیشتر با این گروه متخصص، طراح و تولیدکننده انواع درب و پارتیشن شیشه‌ای آشنا شوید.

شیشکس یکی از اولین گروه‌های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین پارتیشن شیشه‌ایست که گزینه استعلام قیمت آنلاین را برای مشتریانش فراهم کرده است. تا پیش از این دریافت خدمات پارتیشن اداری تنها به صورت آفلاین و حضوری ممکن بود، شما باید به صورت حضوری به شرکت‌های مختلف ارائه‌دهنده خدمات پارتیشن اداری سر می‌زدید تا از شرایطشان مطلع شوید؛ اما حالا با ظهور سایت‌های مختص به سفارش پارتیشن اداری کارها راحت قدری آسان‌تر شده است.

شما می‌توانید وارد سایت منتخب شده و علاوه بر دیدن نمونه کارهای اجرا شده توسط آن تیم، از شرایط و نحوه سفارش پارتیشن اطلاع پیدا کنید. در میان تیم‌هایی که به صورت آنلاین در زمینه تولید انواع پارتیشن اداری فعالیت دارند، شیشکس تولیدکننده انواع پارتیشن شیشه‌ای، با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است که امکان استعلام آنلاین قیمت پارتیشن را هم برای مشتریانش فراهم کرده است.

شرکت شیشکس تولیدکننده و تأمین‌کننده‌ی انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای تک جداره و دوجداره، پارتیشن‌های رنگی و مات و پارتیشن‌های شیشه هوشمند مات شونده است که با پروفیل‌های مرغوب و انحصاری و یراق‌آلات باکیفیت از بهترین برندهای دنیا به شما عرضه می‌شود. این تیم خلاق و حرفه‌ای از ایده پردازی تا طراحی، تولید، اجرا و نصب پارتیشن اداری در کنار شماست.

چطور برای استعلام قیمت پارتیشن اداری از شیشکس اقدام کنیم؟

اگر تصمیمتان را برای انتخاب پارتیشن‌های شیشه‌ای گرفته‌اید کافیست یک مرورگر روی صفحه گوشی یا لب تابتان بازکرده و مراحل زیر را دنبال کنید.

  • اولین کاری که باید انجام دهید ورود به سایت شیشکس است www.shishex.com این آدرس شما را به صفحه اصلی سایت شیشکس می‌برد.
  • وقتی وارد صفحه اصلی سایت شیشکس شدید از نوار بالای صفحه یا منوی کناری گزینه محاسبه آنلاین قیمت را انتخاب کنید تا بخش ویژه استعلام آنلاین قیمت برای شما به نمایش گذاشته شود.
  • در این صفحه دو بخش مجزا وجود دارد. بخشی برای استعلام قیمت درب‌های شیشه‌ای و بخش دیگری برای استعلام قیمت پارتیشن اداری شیشه‌ای، شما باید نوع خدمات مدنظرتان را انتخاب کنید و بعد باقی مراحل را طی کنید.
  • از آنجایی که موضوع صحبت ما استعلام قیمت پارتیشن اداری شیشه‌ایست باقی مراحل را با فرض بر اینکه نوع خدمات موردنظر شما خرید پارتیشن اداری است دنبال می‌کنیم. در این مرحله شما باید جزئیات بیشتری از خدمات موردنظرتان را وارد کنید. شما باید نوع پارتیشن، ابعاد و متراژ موردنظر و شکل پارتیشن‌بندی را مشخص کنید و پس از کامل کردن این گزینه منتظر تخمین قیمت از سوی سایت شیشکس بمانید.
  • پس از چند ثانیه قیمت حدودی تخمین زده شده در پایین صفحه به شما نشان داده می‌شود. البته بد نیست اضافه کنیم که این قیمت حدودی بوده و ممکن است قیمت نهایی کار مقداری با این قیمت تفاوت داشته باشد. این تفاوت قیمت ممکن است مربوط به خطاهای شما در اندازه‌گیری و یا اضافه کردن آپشن‌های بیشتر در جریان سفارش اصلی باشد.

به طور کلی قیمت تخمین زده شده و قیمت نهایی پارتیشن‌بندی به نوع شیشه، تک جداره یا دوجداره بودن، سایز و حجم پروفیل مصرفی، مساحت فضای موردنظر شما و متراژ کار بستگی دارد. البته که شاید عوامل دیگری هم بر این قیمت تأثیرگذار باشند اما این چند عامل که در ابتدا ذکر کردیم به طور مستقیم بر قیمت پارتیشن‌بندی فضای اداری تأثیر می‌گذارند. گروه طراحی و تولید شیشکس تضمین داده است که تمام‌کارها را با بالاترین کیفیت مواد اولیه و ساخت و با بهترین قیمت پارتیشن اداری به مشتریان ارائه دهد.

کد خبر 505262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.