بررسی و مشخصات خودروهای روز بازار در خودرو بانک

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، طی سال‌ها فعالیت خود همواره تلاش کرده تا هموطنان را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی کند.

‌وبسایت خودروبانک این افتخار را دارد که بدون تعلق داشتن به گروه و حزب خاصی و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره شده و همواره سعی کرده نقدهای خود را بی طرف و تنها براساس واقعیت‌های موجود انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

خودروبانک در بین سایت‌های خودرویی کشور، به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها شناخته می‌شود که در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق و اشاره به نقاط ضعف و قوت هر خودرو در بازار ایران، در اختیار هموطنان قرار می‌دهد.

گروه خودروبانک تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و یا حتی خودروهای وارداتی را دارد، برهمین اساس هنگام بررسی خودروهای جدید بازار نگاهی به دیگر خودروهای رقیب موجود انداخته و با بررسی ویژگی‌های مختلف فنی و رفاهی، به مخاطبان کمک می‌کند تا در همان محدوده قیمت بر روی بهترین انتخاب دست بگذارند.

بررسی و مشخصات خودروهای روز بازار در خودرو بانک

بررسی اخبار روز ایران و جهان در خودروبانک

مهم‌ترین بخش سایت به اخبار روز اختصاص داده شده است و در سایت خودروبانک مهم‌ترین اخبار ایران و جهان در حوزه تخصصی خودرو تحت پوشش قرار می‌گیرد که مهم‌ترین اخبار خودرویی ایران، قیمت‌های جدید خودرو، قیمت انواع قطعات یدکی، خودروهای جدید معرفی شده توسط خودروسازان جهانی و بسیاری از رویدادهای مهم دیگر را می‌توان نام برد که توسط خودروبانک تحت پوشش قرار می‌گیرد.

اگر هم از طرفداران پروپاقرص مسابقات فرمول یک جهان هستید، بخش موتوراسپرت در سایت خودروبانک برای شما طراحی شده است و در این بخش می‌توانید از جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی‌های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول ۱ با خبر شوید.

برنامه فروش ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو در چند سال گذشته داستان و حواشی خود را داشته است. شیوع ویروس کرونا در کشور باعث جهش ناگهانی نرخ ارز شد و به دنبال آن شاهد افزایش قیمت دیگر کالاهای موجود در کشور بویژه خودرو هم بودیم که از ابتدای سال ۹۹ شدت گرفت و افزایش‌های عجیب و غریبی را در بازار کشور شاهد بودیم که تا به امروز هم ادامه دارد، همین موضوع باعث شد تا پای سازمان‌ها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی کشور به موضوع خودرو باز شود و فروش خودرو به صورت قرعه کشی را مصوب کنند.

براساس این مصوبه، شرکت‌های خودروساز داخلی موظف شدند تا محصولات خود را به صورت فروش فوق العاده با تحویل ۳ ماهه، پیش فروش یکساله و یا مشارکت در فروش به مشتریان عرضه کنند که از زمان اجرا تا به امروز به تعداد بسیار کم شاهد اجرای طرح مشارکت در تولید بودیم، اما دیگر طرح‌های فروش طی چندین مرحله تا به امروز اجرا شده اند.

حال در خودروبانک بخشی ویژه برای شرکت‌های خودروساز داخلی در نظر گرفته شده است که تمامی برنامه‌های فروش فوق العاده و پیش فروش آنان تحت پوشش قرار گیرد. به صورت جداگانه، مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام ایران خودرو در سایت خودروبانک، از تمامی برنامه‌های فروش این خودروساز داخلی مطلع شوند.

بررسی و مشخصات خودروهای روز بازار در خودرو بانک

بررسی رانا پلاس، محصول جدید ایران خودرو برای بازار

رانا پلاس یکی از محبوب ترین خودروهای ایران خودرو بوده است. در سبد محصولات قابل عرضه ایران خودرو می‌توان خودروهای متنوعی را پیدا کرد که عموم آنان محدوده قیمتی نزدیک به یکدیگر دارند و همین موضوع باعث شده تا در نبود برندهای خارجی رقیب برای خودروسازان داخلی، محصولات ایران خودرو خودشان به عنوان رقیبی برای دیگر محصولات این شرکت شناخته شوند!.

در سال ۱۳۹۱، ایران خودرو محصولی جدید با نام رانا معرفی کرد و از آنجایی که مشتریان ایرانی بویژه اقشار متوسط و ضعیف جامعه در نبود رقبای خراجی چاره‌ای جز خرید ماشین‌های ایرانی ندارند، این خودرو هم با استقبال خوبی در بازار مواجه شد و توانست سهم فروش خوبی از بازار ایران داشته باشد.

البته شرکت‌های خودروساز داخلی طی سال‌ها فعالیت و کسب تجربه کافی، به خوبی یاد گرفته اند که با اضافه کردن چند امکانات ساده و ایجاد تغییراتی در ظاهر خودرو، می‌توانند محصولات قدیمی و عموماً تاریخ گذشته خود را بروزرسانی کرده و به عنوان خودروی مدل روز به بازار عرضه کنند. پیرو این موضوع هم ایران خودرو اقدام به معرفی رانا پلاس با امکاناتی بیشتر کرده است تا مشتریان بیشتری را با پرداخت هزینه بیشتر، ترغیب به خرید رانا کند.

این خودرو در مدل پانوراما و مجهز به سقف شیشه‌ای به مشتریان عرضه خواهد شد و همچنین از یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی در بخش فنی خود استفاده می‌کند که از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های این خودرو در نسخه جدید به شمار می‌رود.

در ظاهر رانا پلاس، چراغ‌های جلو پس زمینه تاریکی دارد و جلوپنجره خودرو هم تغییراتی به خود دیده است و همچنین در قسمت عقب شاهد بروزرسانی چراغ‌ها هستیم. بررسی جامع این خودرو را می‌توانید در خودروبانک بخوانید.

چرا بررسی‌های تخصصی خودروبانک؟

اگر خرید شما متوجه بازار خودروهای وارداتی و یا مونتاژی باشد، انتخاب‌های متعددی پیش روی شما قرار می‌گیرد و شاید تحت تأثیر تبلیغات بسیار زیاد و کاذب، خرید شما به انتخاب یک اتومبیل نامناسب ختم شود که در ادامه مشکلات زیادی در زمینه‌های مختلف، بویژه در زمینه خدمات پس از فروش برای شما بوجود خواهد آورد.

خودروبانک طی سال‌ها فعالیت در حوزه خودرو، برندهای معتبری همچون هیوندای، کیا، بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، سمند، جیلی، هوندا، مزدا، سانگ یانگ، لیفان، نیسان و بسیاری از برندهای دیگر فعال در بازار کشور را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس و هم قیمت، مزایا و معایب آنان را برای انتخاب راحت تر مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد.

برای سهولت کاربران و درک بهتر از تجربه رانندگی با خودروهای جدید بازار، بسیاری از بررسی‌های خودروبانک به صورت ویدئویی ضبط شده و ویژگی‌های مهم خودرو و مزیت‌های آن نسبت به سایر رقبای موجود در بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد. خودروبانک این افتخار را دارد که اولین رسانه خودرو در ایران است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدئویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطبان قرار داده است.

علاوه بر این در بخش مشخصات فنی هم توضیحاتی در رابطه با ویژگی‌های خودرو و رقبای آن در کشور ارائه شده تا شناخت بیشتری از برندهای فعال در بازار کشور داشته باشید. با مراجعه به بخش مقایسه خودرو و انتخاب دو خودروی متفاوت هم می‌توانید خیلی ساده دو خودروی انتخاب شده را با یکدیگر مقایسه کنید و ویژگی‌های هریک را مورد ارزیابی قرار دهید.

کد خبر 496358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.