کریم انصاری فرد از پرسپولیس تا تراکتور + بیوگرافی و همسر کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد بازیکن اسبق پرسپولیس و تراکتور در حال حاضر بازیکن تیم فوتبال آ. ا. ک آتن است.

به گزارش ایمنا، کریم انصاری فرد متولد سه شنبه -۱۴ فروردین ۱۳۶۹- در اردبیل است. کریم انصاری فرد عناوین آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران در دو دوره، آقای گل فصل فصل سوپر لیگ فوتبالی یونان در سال ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد.

بیوگرافی کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ به ۳۱ سالگی خود وارد می‌شود، وی آخرین فرزند یک خانواده پرجمعیت ۱۰ نفری است و فوتبال حرفه ای خود را از تیم فوتبال سایپا در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد، او در حال حاضر بازیکن تیم فوتبال آ. ا. ک. ک یونان است.

کریم انصاری فرد از پرسپولیس تا تراکتور + بیوگرافی و همسر کریم انصاری فرد

همسر کریم انصاری فرد، الکساندر صوفیا کیست؟

الکساندر صوفیا، همسر کریم انصاری فرد ۲۷ سال سن دارد و دارای اصالتی یونانی-آمریکایی است. همسر کریم انصاری فرد در رشته روانشناسی و پزشکی تحصیل کرده و جز یکی از خانواده‌های متمول یونان است. همسر کریم انصاری فرد در حال حاضر به مدلینگ و مدیریت یکی از شرکت‌های خانوادگی مشغول است.

سارینا؛ دختر کریم انصاری فرد

ازدواج کریم انصاری فرد و الکساندر صوفیا در یونان و بدون حضور خانواده کریم انصاری فرد صورت پذیرفت و بر طبق اخبار منتشر شده حاصل این ازدواج فرزندی دختر به نام سارینا انصاری فرد است. سارینا متولد ۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۴ آذر ۹۸) است.

کریم انصاری فرد سایپا

کریم انصاری فرد توسط علی دایی کشف شد و با کمک دایی توانست از جوانان سایپا وارد تیم بزرگسالان شود و پس از پنج سال حضور موفق در سایپا ۱۲۳ بازی رسمی برای این تیم انجام داد که نتیجه آن ۵۵ گل بود.

کریم انصاری فرد پرسپولیس

کریم انصاری فرد ۲۸ خردادماه ۹۱ پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. کریم انصاری فر در نخستین دیدار رسمی برای پرسپولیس مقابل صنعت نفت به میدان رفت و نخستین گلش را نیز در مقابل گهر زاگرس به ثمر رساند.

پرسپولیس در آن فصل با سرمربیگری یحیی گل محمدی به ۵۰ امتیاز به رتبه هفتم بسنده کرد تا استقلال با ۶۷ امتیاز قهرمان فصل ۹۲-۹۱ لیگ برتر شود. کریم انصاری فرد در ۳۱ دیدار برای پرسپولیس به میدان رفت و در مدت حضورش ۸ گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. کریم انصاری فرد در پایان فصل ۹۲-۹۱ از پرسپولیس جدا شد.

کریم انصاری فرد تراکتور

کریم انصاری فرد در تیرماه ۹۲ در حالی که از تیم پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد داشت به جمع تراکتوری‌ها پیوست. تراکتور در نخستین دیدار فصل بایستی مقابل پرسپولیس به میدان برود ولی به دلیل محرومیت نتوانست مقابل پرسپولیس به میدان برود، او در دیدار برگشت تراکتور و پرسپولیس با یک گل از خجالت تیم سابقش در آمد تا نشان دهد به تیمش متعهد است.

تراکتور فصل ۹۳-۹۲ را با سرمربیگری تونی الیویرا با ۳۴ امتیاز به پایان رساند و بر سکوی ششم ایستاد در آن فصل با توجه به قهرمانی تراکتور در جام حذفی این تیم به جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ صعود کرد. کریم انصاری فرد که در تراکتور به نام کریم ساوالان ملقب شده بود با ۲ هزار و ۳۵۵ دقیقه (۲۸ بازی) برای تراکتور در آن فصل ۱۴ گل به ثمر رساند.

کریم انصاری فرد از پرسپولیس تا تراکتور + بیوگرافی و همسر کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد اوساسونا

کریم انصاری فرد ۲۶ ساله پس از یک حضور موفق در کنار پرشورهای تبریزی دست رد به پیشنهادات داخلی زد و راهی اوساسونا شد. انصاری فرد و نکونام در آن فصل هر دو بازیکن اوساسونا بودند. انصاری فرد برای این تیم در ۱۶ بازی به میدان رفت ولی نتوانست موفق به گلزنی برای اوساسونا شود.

کریم انصاری فرد پانیونیوس

کریم انصاری فرد پس از یک حضور نه چندان موفق در اوساسونا از لیگ اسپانیا به سوپر لیگ یونان پیوست تا در تیم پانیونیوس به میدان رود.

بازیکنانی چون مسعود شجاعی و احسان حاج صفی سابقه پوشیدن لباس پانیونیوس را در کارنامه دارند. کریم انصاری فرد در نهایت دو فصل را در تیم پانیونیوس حضور داشت و نتیجه این حضور ۴۱ بازی و ۱۳ گل بود.

کریم انصاری فرد المپیاکوس

کریم انصاری فرد دو فصل در تیم المپیاکوس حضور فعال داشت. کریم انصاری فرد در فصل ۱۷-۲۰۱۶ برای المپیاکوس ۹ بازی انجام داد که نتیجه این ۹ بازی ۱ گل بود. کریم انصاری فرد در فصل ۱۸-۲۰۱۷ برای المپیاکوس ۲۵ بازی انجام داد که نتیجه این ۲۵ بازی ۱۷ گل و کسب عنوان آقای گلی لیگ فوتبال یونان بود.

کریم انصاری فرد ناتینگهام فارست

کریم انصاری فرد ۱۲ آبان ۹۷ بواسطه یک درخشش فوق‌العاده در المپیاکوس از لیگ یونان راهی چمپیونشیپ انگلستان شد. کریم انصاری فرد به تیمی رفت که قبلاً اشکان دژاگه بازی کرده بود. او برای ناتینگهام فارست در طی یک فصل ۶ بار به میدان رفت که نتیجه آن یک گل بود.

کریم انصاری فرد از پرسپولیس تا تراکتور + بیوگرافی و همسر کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد السیلیه

کریم انصاری فرد در تیرماه ۹۸ از انگلستان راهی لیگ ستارگان قطر شد تا برای تیم السیلیه به میدان برود. علی کریمی سابقه بازی در السیلیه قطر را در کارنامه دارد و در حال حاضر رامین رضائیان بازیکن این تیم است.

کریم انصاری فرد در این فصل ۲۰ بازی برای السیلیه به میدان رفت که نتیجه آن ۶ گل بود.

کریم انصاری فرد آ. ا. ک آتن

کریم انصاری فرد در آبانماه ۹۹ مجدداً به لیگ یونان بازگشت تا برای آ. ا. ک آتن به میدان برود. کریم انصاری فرد در این مدت ۲۳ بازی برای آ. ا. ک آتن انجام داده است که نتیجه آن ۱۱ گل بوده است.

کد خبر 484551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.