ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات فنی، معایب و قیمت

ام وی ام X۲۲  یک کراس اوور چینی است که آگاهی از قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی، طراحی، مصرف سوخت، سرعت، معایب و شرایط فروش آن توسط مدیران خودرو به شناخت بیشتر این خودرو کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، چری تیگو X۳ از زمستان ۱۳۹۵ با نام MVM X۲۲ (ام وی ام ایکس ۲۲) با قیمت ۶۰ الی ۷۰ میلیون تومانی وارد بازار خودرویی ایران شد.

MVM X۲۲ (ام وی ام ایکس ۲۲) به نظر می‌رسد نسخه اسپرت و جذاب MVM X۳۳ s (ام وی ام ایکس ۳۳ اس) باشد که توانسته در این چند سال دل خریدارانش را برباید و یکی از پرمخاطب‌ترین اتومبیل‌های چینی موجود در بازار خودرویی ایران شود.

پیش تر به بررسی کامل تیگو ۷ در ایمنا پرداختیم در ادامه با ما همراه باشد تا به بررسی کوچک‌ترین عضو مجموعه چری بپردازیم.

طراحی بیرونی ام وی ام X۲۲

کراس آوور MVM X۲۲ (ام وی ام ایکس ۲۲) با یک پختگی منحصر به فرد در طراحی خارجی روبرو است تا باعث شود این اتومبیل فراتر از یک محصول چینی به نظر برسد.

ام وی ام X۲۲ در بحث طراحی ظاهری نسبت به هم‌وطنان قدیمی‌تر خود پیشرفت زیادی کرده و چهره دلنشین‌تری دارد. حالت خشمگین چراغ‌های جلو، شمایل عضلانی کاپوت و حالت هاچبک مانند بخش انتهایی بدنه نمای اسپرت‌تری نسبت به سایر رقبا به ام وی ام X۲۲ بخشیده و مطمئناً همین موضوع تأثیر مثبتی بر موفقیتش در بازار خودرو ایران داشته است.

ابعاد ام وی ام X۲۲

طول

۴.۲ متر

عرض

۱.۷۶ متر

ارتفاع

۱.۵۷ متر

فاصله با کف زمین

۱۸.۵ سانتی متر

زاویه‌ی شیب قابل تردد برای چرخ جلو تا سپر

۲۴ درجه

زاویه‌ی شیب چرخ عقب تا لبه‌ی سپر پشت

۳۰ درجه

شعاع مورد نیاز برای گردش کامل

۵.۲۵ متر

فاصله محورها

۲.۵۵ متر

نمای روبروی ام وی ام X۲۲

وقتی از نمای روبه‌رو به MVM X۲۲ (ام وی ام ایکس ۲۲) نگاه می‌کنیم متوجه هماهنگی بسیار خوب چراغ‌های درشت ام وی ام X۲۲ با سایز بدنه این کراس آوور خواهیم شد تا جایی چراغ‌های درشت، این محصول نسبتاً کوچک چری را بزرگ‌تر از آنچه هست، نشان می‌دهند.

افزایش زیبایی ام وی ام X۲۲ بواسطه نوار LED با خطی صاف در بخش پایینی کاسه چراغ که علاوه بر تأمین روشنایی روز، در امتداد خط میان جلوپنجره قرار گرفته است، به وضوح قابل مشاهده است.

ام وی ام X۲۲ دست به سنت شکنی زده است و برخلاف بسیاری از خودروهای دنیا، که لوگوی سازنده در میان جلوپنجره دیده می‌شود به‌جای لوگوی چری (که شبیه به حرف A است) از عبارت MVM استفاده کرده است.

نمای جانبی ام وی ام X۲۲

وقتی از کنار به ام وی ام X۲۲ نگاه می‌کنیم اندازه بزرگ و متناسب رینگ و لاستیک و حجم پردازی زیبا به‌سرعت توجهات را جلب می‌کند.

پوشش پلاستیکی لبه گلگیرها، درب‌ها و رکاب به همراه طراحی هاچبک مانند بخش انتهایی بدنه، ارتفاع بیش از ۱۸۶ میلی‌متری کف خودرو از سطح زمین، رنگ‌آمیزی مشکی سقف و قاب پنجره‌ها، میله‌های باربند آلومینیومی و نیز محفظه تقریباً بزرگ گلگیرها چشم نوازی می‌کند.

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

نمای عقب ام وی ام X۲۲

قریب به اتفاق طراحان خودروهای چینی اهمیت زیادی برای طراحی عقب قائل نشده اند که این موضوع برای ام وی ام X۲۲ نیز تا حدودی زیادی صادق است.

سایز و طرح چراغ‌های عقب، نه‌تنها وجه اشتراکی با چراغ‌های جلو ندارد؛ که با دیگر ادوات پشت خودرو نیز هماهنگ نیست. کوچک بودن این چراغ‌های عقب ام وی ام X۲۲ هر بیننده‌ای را به یاد MVM ۳۱۵ می‌اندازد که یک هاچبک کوچک و نه‌چندان محبوب در سبد محصولات چری است.

بخش قابل توجهی از درب صندوق عقب ام وی ام X۲۲، خالی و ساده است که صرفاً با نواری فلزی و براق، میان چراغ‌ها و همراه لوگوی سازنده، کشیده شده است.

از حق نباید بگذریم در طراحی عقب ام وی ام X۲۲ می‌توان به حجم‌دهی مناسب با استفده از خطوط شکسته در بخش میانی و پایینی صندوق اشاره کرد.

بالچه‌ی عقب و سپر ام وی ام X۲۲ حالت اسپرت و جذابی دارند. سایز شیشه‌ی عقب، قابل قبول است و با دو قطعه‌ی باریک پلاستیکی در حاشیه و زیر بالچه مشاهده می‌شوند.

فضای داخلی ام وی ام X۲۲

با ورود به کابین ام وی ام X۲۲ فضای خوشایندی را حس می‌کنیم و در ادامه کیفیت در حد انتظار مواد مورداستفاده را می‌توان به عنوان نخستین نکته قابل‌توجه درباره کابین ام وی ام X۲۲ بیان کرد.

صندلی‌ها، پنل درب‌ها و غربیلک فرمان با چرم و مجموعه کنسول جلو با پلاستیک فشرده (باکیفیت‌تر از قبل اما نه زیاد عالی) و روکشی نرم شبیه فیبر کربن پوشیده شده است. چرم قسمت مرکزی نشیمن و تکیه‌گاه صندلی‌ها با پرداخت سوزنی کار شده تا بدن سرنشینان حتی‌الامکان عرق نکند.

غربیلک فرمان ام وی ام X۲۲ دکمه‌های مربوط به سیستم صوتی-تصویری و کروز کنترل را در خود جای داده است. نشانگرهای پشت فرمان شکل زیبایی داشته و عقربه‌های سرعت‌سنج و دورشمار در خلاف جهت یکدیگر حرکت می‌کنند. سوییچ‌های تنظیم زاویه نور چراغ‌های جلو، تنظیم آینه‌ها در سمت چپ فرمان جانمایی شده اند.

صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی که امکان دسترسی به تجهیزات مختلف شامل سیستم صوتی-تصویری، دوربین عقب، بلوتوث و تلفن همراه را فراهم می‌سازد در سمت چپ راننده قرار دارد. متأسفانه مانیتور ام وی ام X۲۲ حساسیت چندان بالایی به لمس (Touch) نداشته و برای اجرای فرامین باید با انگشتتان به‌آرامی روی صفحه نمایش ضربه بزنید.

اگر از صفحه نمایش ام وی ام X۲۲ کمی پایین‌تر بیاییم کنترل‌های سامانه تهویه، فلاشر، گرم‌کن شیشه عقب و خروجی‌های USB و برق ۱۲ ولتی جا را مشاهده خواهیم کرد.

در کنسول میانی هم تنها اهرم تعویض دنده، دو عدد جا لیوانی و اهرم ترمز دستی قابل رؤیت است.

برای سرنشینان ردیف عقب ام وی ام X۲۲ فضای چندان خوبی ارائه نشده است؛ طراحی صندلی‌های عقب ام وی ام X۲۲ به گونه‌ای طراحی شده است افرادی با قد کمتر از ۱ متر و ۸۰ سانتی‌متر تقریباً احساس کمبود جا ندارند. اما فضای پا برای افراد قدبلندتر کافی نیست (سر و پا). افراد قد بلند مجبورند برای رسیدن به‌راحتی نسبی پاهای خود را باز کرده و در دو طرف صندلی جلو قرار دهند.

اندازه پنجره‌های جانبی ام وی ام X۲۲ مناسب است و در کنار شیشه عقب نقش زیادی در نور رسانی کافی به اتاق ام وی ام X۲۲ ایفا می‌کنند. یکی از ایرادات اساسی که می‌توان به ردیف عقب ام وی ام X۲۲ گرفت این است که گیره کمربند ایمنی در محل نامناسبی جانمایی شده است که سرنشینان را با مشکل مواجه می‌کند.

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

پیشرانه ام وی ام X۲۲

مثل اکثر خودروهای چینی، ام وی ام X۲۲ نیز از نبود پیشرانه‌ای قدرتمند عذاب می‌کشد!

بلوک چهار سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ مجهز به فناوری DVVT (سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها که باعث بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش صدای پیشرانه در سرعت‌های ثابت می‌شود) با حجم دقیق یکهزار و ۴۹۷ سی‌سی در ادامه باعث می‌شود تا تنها یک پیشرانه‌ی ۱ و ۵ دهم لیتری تنفس طبیعی برای ام وی ام X۲۲ وجود داشته باشد که قدرت ۱۰۵ اسب‌بخار در دور موتور ۶ هزار دور بر دقیقه تولید کند و از دور موتور ۲ هزار و ۷۵۰ دور بر دقیقه، گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر تولید کند.

شتاب ام وی ام X۲۲

باتوجه به اینکه قدرت ناچیز ۱۰۵ اسب‌بخار، از دورهای پایین در اختیار راننده ام وی ام X۲۲ نیست، نمی‌توان توقع خاصی از شتاب‌گیری ام وی ام X۲۲ داشت و طبیعتاً در زمانی بیش از ۱۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مصرف سوخت ام وی ام X۲۲

شرکت سازنده ام وی ام X۲۲ ادعا می‌کند میانگین مصرف سوخت این خودرو حدود ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است؛ ولی این موضوع توسط خریداران X۲۲ در ایران، تأیید نشده است. با توجه به کیفیت بنزین داخلی، اعدادی بین ۸ تا ۹ لیتر برای میانگین مصرف سوخت این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر بیان شده است.

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

امکانات رفاهی و ایمنی ام وی ام X۲۲

امکانات رفاهی ام وی ام X۲۲ شامل سیستم صوتی با چهار بلندگو، نمایشگر ۸ اینچی لمسی، سیستم multimedia، خروجی USB، بلوتوث، کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل روی فرمان، تریم داخلی دو رنگ، حسگر پارک، دوربین دید عقب، سامانه Mobile Mirror Link (اشتراک‌گذاری محتویات تلفن همراه روی نمایشگر)، کامپیوتر سفری، سانروف برقی، روکش چرم صندلی‌ها، تهویه الکتریکی، آینه‌های جانبی تمام برقی، قابلیت تنظیم صندلی راننده در شش جهت مختلف، صندلی‌های عقب تاشو، شیشه بالابر برقی برای تمامی پنجره‌ها، چراغ روشنایی در روز (DRL)، مه شکن عقب، دو حالت رانندگی مختلف اسپرت و اقتصادی (Eco) و گرم‌کن شیشه عقب می‌شود.

امکانات ایمنی ام وی ام X۲۲ شامل سامانه‌های ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، دو عدد کیسه هوا (سرنشینان جلو)، کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای تمامی سرنشینان، ایموبیلایزر، قفل مرکزی با ریموت و کروز کنترل می‌باشد.

ام وی ام X۲۲ لاکچری در یک نگاه

کشور سازنده

چین

حجم موتور

۱۴۹۷ سی سی

قدرت موتور (اسب بخار)

۱۰۵ اسب بخار

گشتاور (نیوتن متر)

۱۳۵ نیوتن متر

تعداد سیلندر

۴

تعداد سوپاپ

۱۶

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۱۲.۷ ثانیه

حداکثر سرعت

۱۷۰ کیلومتر بر ساعت

گیربکس

۴ دنده اتوماتیک

دیفرانسیل

جلو

کلاس بدنه

کراس اوور

ابعاد

۴۲۰۰*۱۷۶۰*۱۵۷۰ میلی متر

فاصله محوری

۲۵۵۵

وزن خودرو

۱۲۲۰ کیلوگرم

مصرف سوخت

۶.۱ ترکیبی لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

(ادعای شرکت خودرو سازی)

حجم باک

۵۰ لیتر

امکانات ایمنی

ترمز ABS - ترمز EBD - ایربگ راننده و سرنشین - سنسور عقب - دی لایت

امکانات و آپشن ها

تهویه دستی - مانیتور ۸ اینچی - کروز کنترل - دوربین عقب - سانروف - سیستم صوتی با ۴ بلندگو و ورودی‌های، Bluetooth، USB، MP۳ - MirrorLink، آینه‌های جانبی تنظیم برقی - تریم داخلی مشکی نارنجی - سقف مشکی

مشخصات ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت اکسلنت

ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت اکسلنت نسبت به ام وی ام X۲۲ اتوماتیک لاکچری به گارد و رکاب اسپرت مجهزشده است. مدل اکسلنت اسپرت ام وی ام X۲۲ علاوه بر آپشن های مدل لاکچری دارای سقف مشکی، گارد و رکاب، کنسول وسط و چراغ خوش آمدگویی نیز می‌باشد.

در واقع عنوان اسپرت به واسطه همین سقف مشکی بودن به نام ام وی ام X۲۲ اضافه شده است و به خاطر سایر ادواتی که اضافه شده است نیز به عنوان اکسلنت اضافه شده و در نهایت مدل اکسلنت اسپرت نامیده شده است.

مشخصات فنی

ام وی ام X۲۲ اسپرت اکسلنت

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

۵ دنده دستی

پیشرانه

۴ سیلندر

حجم موتور

۱.۵ لیتر

عملکرد فنی

ام وی ام X۲۲ اسپرت اکسلنت

قدرت

۱۰۵ اسب‌بخار

گشتاور

۱۳۵ نیوتن‌متر

شتاب

۱۲ ثانیه

سرعت

۱۷۰ کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

۵.۹ لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه‌ها

ام وی ام X۲۲ اسپرت اکسلنت

نوع بدنه

شاسی بلند کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

طول

۴۲۰۰ میلی‌متر

عرض

۱۷۶۰ میلی‌متر

ارتفاع

۱۵۷۰ میلی‌متر

فاصله محوری

۲۵۵۵ میلی‌متر

وزن

۱۲۱۵ کیلوگرم

حجم باک

۵۰ لیتر

چرخ جلو

۲۰۵/۵۵R۱۶

چرخ عقب

۲۰۵/۵۵R۱۶

سایر ویژگی‌ها

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

سیستم کمکی راننده

ام وی ام X۲۲ اسپرت اکسلنت

کروز کنترل

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

کروز کنترل هوشمند

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

کنترل ایستایی در سربالایی

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

کنترل سرعت در سرازیری

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

کنترل کشش

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

کنترل پایداری

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

ضد واژگونی

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

اتو پارک

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

حالت رانندگی

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

سایر ویژگی‌ها

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

سیستم هشدار دهنده‌

ام وی ام X۲۲ اسپرت اکسلنت

سنسور جلو

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

سنسور عقب

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

سنسور باران

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

سنسور فشار باد تایر

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

سنسور خواب‌آلودگی راننده

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

رادار نقطه کور

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

رادار تغییرلاین

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

رادار تصادف جلو

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

رادار تصادف عقب

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

مدل موجود

۱۳۹۶-۱۳۹۹

معایب ام وی ام X۲۲

خودروی ام‌وی‌ام X۲۲ ظاهری مدرن و جوان پسند دارد در حالی که گفته می‌شود از کیفیت نسبتاً پایینی ساخته شده‌است. ام‌وی ام X۲۲ برای جوانانی که برای نخستین بار تصمیم به خرید خودرو دارند و همچنین خانواده‌های کم‌جمعیت و کم‌توقع، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد؛ البته به این شرط که انتظارات زیادی از این خودرو چینی مورد انتظار نباشد!

در ادامه به برخی از معایب ام‌وی ام X۲۲ اشاره خواهیم کرد:

  • گیربکس اتومات نامناسب ام‌وی ام X۲۲
  • وضعیت ایمنی نامعلوم ام‌وی ام X۲۲
  • بهره مند نبودن ام‌وی ام X۲۲ از آپشن‌های مورد نیاز خریدار
  • قیمت بالای قطعات یدکی ام‌وی ام X۲۲
  • نفوذ صدای موتور به داخل کابین ام‌وی ام X۲۲

مقایسه ام وی ام ۳۱۵ با ایکس ۲۲

ام وی ام ۳۱۵ جدید

دنده‌ای اسپرت x۲۲ ام وی ام

نوع بدنه

هاچ‌بک

کراس‌اور

ابعاد بدنه

۴۱۸۸ در ۱۶۸۶ در ۱۴۸۰ میلی‌متر

۴۲۰۰ در ۱۷۶۰ در ۱۵۷۰ میلی‌متر

فاصله بین دو محور

۲۵۲۷ میلی‌متر

۲۵۵۵ میلی‌متر

تعداد سرنشین

۴

۴

وزن

۱۲۱۰ کیلوگرم

۱۲۱۵ کیلوگرم

نوع پیشرانه

خطی

خطی

حجم پیشرانه

۱۴۹۷ سی‌سی

۱۴۹۷ سی‌سی

تعداد سیلندر

۴

۴

تعداد سوپاپ

۱۶

۱۶

توربوشارژر

-----

-----

سوپرشارژر

-----

-----

حداکثر توان

۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

۱۰۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

۱۴۰ نیوتن‌متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه

۱۳۵ نیوتن‌متر در ۲۷۵۰ دور در دقیقه

حداکثر سرعت

۱۷۰ کیلومتر بر ساعت

۱۷۰ کیلومتر بر ساعت

میزان مصرف سوخت ترکیبی

۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

۵.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

حجم باک

۵۰ لیتر

۵۰ لیتر

سیستم استارت-استاپ

-----

-----

نوع جعبه‌دنده

دستی

دستی

تعداد دنده

۵

۵

دیفرانسیل لغزش محدود

-----

-----

محور محرک

جلو

جلو

سیستم فرمان

هیدرولیک

هیدرولیک

سیستم تعلیق جلو

مک‌فرسون

مک‌فرسون

سیستم ترمز جلو

دیسکی

دیسکی

سیستم ترمز عقب

کاسه‌ای

دیسکی

ام وی ام X۲۲؛ چینی جوان پسند + بررسی مشخصات، معایب و قیمت

قیمت ام وی ام X۲۲

براساس اخرین اطلاعیه فروش شرکت مدیران خودرو تیپ‌های مختلف ام وی ام X۲۲ صفر در طرح‌های فروش مختلفی به خریداران واگذار خواهد شد که عبارتند از:

  • قیمت ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپرت صفر در آخرین طرح فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو ۴۹۷ میلیون تومان تعیین شده است که ۴۰ درصد از مبلغ تعیین شده بایستی در دو مرحله پیش پرداخت (۱۲۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان (حداقل ۲۵ درصد) در زمان ثبت نام و مبلغ ۷۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان (ثابت) طی یک فقره چک یک ماهه بدون بهره) به حساب شرکت مدیران خودرو به واریز شود.

۶۰ درصد تسهیلات با اقساط ۱ الی ۵ ساله برای خرید خودرو ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپرت در این طرح برای خریداران در نظر گرفته شده است و ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپرت طی ۳۰ روز کاری پس واریز پیش پرداخت به خریدار تحویل خواهد شد.

  • قیمت ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپرت صفر در آخرین طرح فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو (مدل ۹۹- تحویل ۳۰ روز کاری) ۴۹۷ میلیون تومان تعیین شده است که ۴۰ درصد از مبلغ تعیین شده بایستی در یک مرحله پیش پرداخت به حساب شرکت مدیران خودرو واریز شود.

۶۰ درصد تسهیلات با اقساط ۱ الی ۵ ساله با سود ۲۱ درصد برای خرید خودرو ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپرت در این طرح برای خریداران در نظر گرفته شده است و ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپرت طی ۳۰ روز کاری پس واریز پیش پرداخت به خریدار تحویل خواهد شد.

  • قیمت ام وی ام X۲۲ اتوماتیک لاکچری صفر در آخرین طرح فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو (مدل ۹۹- تحویل ۳۰ روز کاری) ۴۷۹ میلیون تومان تعیین شده است که ۴۰ درصد از مبلغ تعیین شده بایستی در یک مرحله پیش پرداخت به حساب شرکت مدیران خودرو واریز شود.

۶۰ درصد تسهیلات با اقساط ۱ الی ۵ ساله با سود ۲۱ درصد برای خرید خودرو ام وی ام X۲۲ اتوماتیک لاکچری در این طرح برای خریداران در نظر گرفته شده است و ام وی ام X۲۲ اتوماتیک لاکچری طی ۳۰ روز کاری پس واریز پیش پرداخت به خریدار تحویل خواهد شد.

  • قیمت ام وی ام X۲۲ دنده‌ای اکسلنت اسپرت صفر در آخرین طرح فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو (مدل ۹۹- تحویل ۳۰ روز کاری) ۴۱۰ میلیون تومان تعیین شده است که ۴۰ درصد از مبلغ تعیین شده بایستی در یک مرحله پیش پرداخت به حساب شرکت مدیران خودرو واریز شود.

۶۰ درصد تسهیلات با اقساط ۱ الی ۵ ساله با سود ۲۱ درصد برای خرید خودرو ام وی ام X۲۲ دنده‌ای اکسلنت اسپرت در این طرح برای خریداران در نظر گرفته شده است و ام وی ام X۲۲ دنده‌ای اکسلنت اسپرت طی ۳۰ روز کاری پس واریز پیش پرداخت به خریدار تحویل خواهد شد.

  • قیمت ام وی ام X۲۲ دنده‌ای لاکچری صفر در آخرین طرح فروش نقدی اقساطی مدیران خودرو (مدل ۹۹- تحویل ۳۰ روز کاری) ۳۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است که ۴۰ درصد از مبلغ تعیین شده بایستی در یک مرحله پیش پرداخت به حساب شرکت مدیران خودرو واریز شود.

۶۰ درصد تسهیلات با اقساط ۱ الی ۵ ساله با سود ۲۱ درصد برای خرید خودرو ام وی ام X۲۲ دنده‌ای لاکچری در این طرح برای خریداران در نظر گرفته شده است و ام وی ام X۲۲ دنده‌ای لاکچری طی ۳۰ روز کاری پس واریز پیش پرداخت به خریدار تحویل خواهد شد.

  • قیمت ام وی ام X۲۲ دنده‌ای اکسلنت اسپرت در بازار خودرو ۳۷۳ میلیون (قیمت کارخانه ام وی ام X۲۲ دنده‌ای اکسلنت اسپرت ۴۱۰ میلیون تومان) و قیمت ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپرت ۴۴۵ میلیون تومان (قیمت کارخانه ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپرت ۴۹۷ میلیون تومان) اعلام شده است.
کد خبر 481026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.