نصب بارکدخوان روی سنگ قبور مشاهیر

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: یکی از برنامه‌های این مجموعه برای معرفی بهتر مشاهیر مدفون در تخت فولاد، نصب اسکن بارکد بر روی قبور مشاهیر است که در حال حاضر بر روی تکیه‌های کازرونی و بابارکن الدین نصب شده است.

سیدعلی معرک‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم برای معرفی بهتر مشاهیر مدفون در تخت فولاد، نصب اسکن بارکد بر روی قبور مشاهیر است تا مردم با اسکن کردن آن روی موبایل خود و از طریق سایت تخت فولاد، بتوانند به اطلاعات مربوط به مشاهیر دسترسی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارکدها بر روی تکیه‌های کازرونی و بابارکن الدین نصب شده است، افزود: بارکد خوان بر روی سنگ قبور پنج نفر از دیگر مشاهیر مدفون در تخت فولاد نصب خواهد شد.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد تاکید کرد: در تخت فولاد اصفهان ۵۰ تکیه قرار دارد که این تکیه‌ها با نوع معماری، تاریخچه، مفاهیم هنری به کار رفته در معماری بنا و نحوه ساخت در این نرم افزار طراحی شده است.

وی با معرفی «اپلیکیشن تخت فولاد» خاطرنشان کرد: اپلیکیشن تخت فولاد به معرفی زندگینامه، اسناد و مدارک مربوط به دو هزار نفر از مشاهیر و هنرمندان اصفهانی می‌پردازد و هم اکنون از طریق نرم‌افزار «بازار» قابل نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است.

معرک‌نژاد ادامه داد: یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن تخت فولاد جست و جوی مکان تکیه‌ها برای دسترسی راحت‌تر مردم به آنها است.

وی دسترسی به اخبار و اطلاعات سایت تخت فولاد اصفهان را از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن تخت فولاد عنوان کرد و گفت: متقاضیان استفاده از تورهای گردشگری تخت فولاد نیز می‌توانند از طریق این نرم افزار درخواست خود را مطرح و ثبت نام کنند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اظهار کرد: تقویم تاریخ، ارائه خدمات فرهنگی تخت فولاد مانند موزه‌ها، بروشور و مجله تخت فولاد از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن در این مجموعه است.  

کد خبر 375712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.