ویژه برنامه شب شعر آیینی در منطقه ۵

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم در سال‌جاری، این منطقه ویژه برنامه‌های متعددی را برگزار خواهد کرد.

حمیدرضا فرهنگ در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد:  با توجه به مصادف شدن ایام محرم با هفته دفاع مقدس، منطقه پنج شهرداری اصفهان در نظر دارد ویژه برنامه شب شعر آیینی با حضور دکتر منوچهر آذر و شاعران آیینی، سروده‌ها و مرثیه‌های محرم را در قالب اشعار محرم و دفاع مقدس همراه با تجلیل از شاعران برگزار کند.

وی از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و اجرای متناسب با محرم و دفاع مقدس شامل پرده‌خوانی از محرم تا عملیات‌های دفاع مقدس خبر داد و افزود: از دیگر برنامه‌های این ایام تقدیر و تکریم از خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و خانواده شهدای ارامنه است.

وی برگزاری اردوهای غبارروبی از گلزار شهدای اصفهان با حضور بانوان خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه این ایام خواند و گفت: دیدار و گفت و گو با بانوان خانواده شهدا و جانبازان مدافعان حرم منطقه پنج، پخش کلیپ برای معرفی هر چه بیشتر هفته دفاع مقدس و قیام عاشورا برای کودکان و نوجوانان، برگزاری نشست اساتید دانشگاه برای آگاه‌سازی بانوان با موضوع «زنان مؤثر در قیام عاشورا» و حضور کارشناسان همراه با پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این منطقه است.

فرهنگ ادامه داد: این برنامه‌ها در میدان جلفا، پارک کوهستانی صفه، سپاهان‌شهر، فرهنگسرای اندیشه و فرهنگسرای سبحان برگزار خواهد شد.

کد خبر 353000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.