۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
شهریور امسال بارش نداریم

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص شرایط بارش باران در استان اصفهان تا پایان شهریور ماه گفت: تا پایان تابستان بارشی برای شهر و استان اصفهان پیش‌بینی نمی‌شود.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی هفته جاری اظهار کرد: در این هفته وضعیت پایدار نسبی را در استان اصفهان داریم.

وی افزود: طی چند روز آینده در اکثر نقاط استان اصفهان آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهرها نیز وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان طی هفته جاری ادامه داد: فردا میانگین دمای هوای استان کاهش می‌یابد اما در روز دوشنبه دوباره روند صعودی افزایش دما را خواهیم داشت.

وی کاشان با دمای هوای ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر را گرم‌ترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی میمه و داران با دمای هوای ۱۴ درجه سانتی‌گراد خنک ترین نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

سیدان در خصوص شرایط بارش باران در استان اصفهان تا پایان شهریور ماه گفت: تا پایان تابستان بارشی برای شهر و استان اصفهان پیش‌بینی نمی‌شود.

کد خبر 351638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.