بیش از ۷۶۰۰ مترمربع اراضی ملی در استان اصفهان رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: چهار فقره تعرض به اراضی ملی در شهرستان‌های برخوار، کاشان، اردستان و دهاقان به مساحت بیش از ۷۶۰۰ متر مربع طی یک ماه اخیر شناسایی و رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، سرهنگ امیر سعید باقری با اشاره به رفع تصرف در مجموع بیش از هفت هزار و ۶۰۰ متر مربع در استان، اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش عوامل این فرماندهی، در یک ماه اخیر چهار فقره تعرض به اراضی ملی در استان اصفهان رفع تصرف فوری شد.

وی با اشاره به رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان‌های برخوار، کاشان، اردستان و دهاقان و واگذاری آنها به بیت‌المال، افزود: بر این اساس، مساحت این اراضی در شهرستان برخوار بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ مترمربع، در شهرستان کاشان یک‌هزار مترمربع، در شهرستان اردستان ۱۵۰۰ مترمربع و در شهرستان دهاقان ۴ هزار مترمربع بوده است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، مقابله اثربخش با زمین‌خواران را نیازمند عزم و اراده ملی و همگانی دانست و گفت: شهروند مسئولیت‌پذیر شهروندی است که به مسائل و اتفاقات پیرامون محیط زندگی خود بی‌تفاوت نباشد، لذا امر مهم «مسئولیت‌پذیری اجتماعی» ایجاب می‌کند تمام شهروندان در برابر آسیب‌ها و معضلاتی که جامعه را با تهدید مواجه می‌سازد، واکنشی از جنس همکاری و همیاری نشان دهند. سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 754057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.