دانشگاه‌ها، شهرداری اصفهان را یاری کنند

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: شهرداری مسائل بر زمین مانده زیادی دارد که نیازمند پژوهش است، از این رو یکپارچه سازی و شبکه سازی پژوهش باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیین مبادله تفاهم نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری شهرداری اصفهان با دانشگاه صنعتی مالک اشتر، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان، شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو صبح امروز( چهارشنبه) برگزار شد.

بهروز ارباب شیرانی،  معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: منابع مالی و نقدینگی در شهرداری‌ها کاهش یافته است و پژوهش‌ها می‌تواند راه حل‌های جدید و فناورانه برای خروج از این مشکلات ارائه کند.

وی با بیان اینکه برای کلان‌شهر اصفهان باید برنامه‌های بلند مدت جهت رفع مشکلات موجود ارائه کرد، افزود: دانشگاه‌ها به لحاظ ایده‌پردازی می‌توانند شهرداری اصفهان را یاری کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری مسائل بر زمین مانده زیادی دارد که نیازمند پژوهش است، از این رو یکپارچه سازی و شبکه سازی پژوهش باید مورد توجه قرار گیرد.

ارباب شیرانی با اشاره به مسائل حساسی همچون آب، آلودگی هوا و ترافیک در شهر تصریح کرد: باید اراده و عزم واحدی برای رفع این مشکلات ایجاد شود.

کد خبر 349776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.