تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید خرازی

دقایقی پیش سه دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید خرازی زیر پل شهید خودسیانی به دلیل رعایت نکردن فاصله ایمنی با یکدیگر تصادف کرده و باعث افزایش ترافیک در این بزرگراه شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌پنجشنبه ساعت ۱۹- مسیر خیابان جی تا خیابان همدانیان نیز یکی از محورهای پر تردد شهر در این دقایق است، در این مسیر پارک دوبل خودروها مانع از رفت و آمد روان شده است.

بر اساس این گزارش، در بلوار دانشگاه حدفاصل توحید تا میدان آزادی تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد، در خیابان هزارجریب مسیر منتهی به میدان آزادی نیز تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

ترافیک در خیابان‌های آمادگاه، شمس‌آبادی و حکیم نظامی بسیار سنگین است، در این خیابان‌ها تخلف پارک دوبل در اکثر ساعات روز قابل مشاهده است.

رفت و آمد حدفاصل پل فردوسی تا میدان انقلاب حجم قابل توجهی دارد، ترافیک در تقاطع پاسداران به اوج خود رسیده است.

محور شمال به جنوب بزرگراه شهید صیادشیرازی ترافیک نیمه سنگین است،  مسیر خروجی خیابان سلمان‌فارسی به سمت میدان بزرگمهر تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

دقایقی پیش سه دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهیدخرازی زیر پل شهید خودسیانی به دلیل رعایت نکردن فاصله ایمنی با یکدیگر تصادف کرده و باعث افزایش ترافیک در این بزرگراه شدند.

در خیابان کاوه روبه روی پایانه مسافربری به دلیل پارک دوبل تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، مشابه این وضعیت را می‌توان رو به روی پایانه مسافربری زاینده رود مشاهده کرد.

مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه حدفاصل خواجو به سمت سی و سه پل همچنین خیابان مسجدسید از مسیرهای پر ترافیک این دقایق شهر اصفهان است.

با توجه به انجام عملیات عمرانی شرکت آب و فاضلاب در خیابان میر، ترافیک در این خیابان سنگین دیده می‌شود.

کد خبر 349324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.