ماندگاری مسافران در باغ فدک افزایش یافته است

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نوروز امسال ماندگاری مسافران در باغ فدک افزایش یافته است.

احمدرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته با توجه به افزایش مراجعه گردشگران به کمپینگ باغ فدک و ورود بیش از دو هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو به این کمپ گردشگری ظرفیت آن تکمیل و درب سه ورزشگاه به روی مسافران باز شد.

وی ادامه داد: شب گذشته ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیرهای شهر تکمیل، اما ۳۵ درصد ظرفیت منازل استیجاری خالی بود این در حالی است حجم پذیرش در باغ فدک با توجه به ماندگاری مسافران تکمیل شد.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه نوروز امسال ماندگاری مسافران در باغ فدک افزایش یافته است، ادامه داد: در کمپینگ باغ فدک خدمات زیادی همچون افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی، خدمات ایمنی و امنیتی، ایجاد عابربانک، کشیک امداد خودرو و امداد سایپا و خدمات جانبی با دایر شدن بازارچه به مسافران ارایه می‌شود و کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر نیز برنامه های متنوعی را در باغ فدک اجرا می‌کند.

مرادی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده اولویت نخست اسکان مسافران، هتل‌ها و مهمانپذیرها و اولویت دوم فضاهای آموزش و پرورش و خوابگاههای دانشجویی اولویت سوم است، منازل استیجاری و کمپینگ باغ فدک در شمال اصفهان هم در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد.

کد خبر 340357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.