خروج ۱۴۰ کپسول گاز از چادر مسافران نوروزی در باغ فدک

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به افزایش دمای هوا مسافران کمتری در باغ فدک برای گرم شدن از پیک‌نیک استفاده کردند، اما با این حال ۱۴۰ سلیندر گاز از چادر مسافران خارج و خوشبختانه هیچ کس دچار گازگرفتگی نشد.

بهزاد بزرگزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شامگاه سه‌شنبه دو هزار و ۴۰۰ تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا و شب نسبتاً شلوغی در این تفرجگاه سپری شد.

وی ادامه داد: شب گذشته در ادامه اجرای فعالیت‌های ایمنی و گشت‌زنی ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، تعداد دو دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه خودرو در کمپینگ باغ فدک مستقر و تعداد ۶۵ نفر نیرو آماده‌باش بودند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان میانگین دمای هوای شب گذشته باغ فدک را ۱۷ درجه سانتی‌گراد اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا مسافران کمتری برای گرم شدن از پیک‌نیک استفاده کردند، اما با این حال ۱۴۰ سلیندر گاز از چادر مسافران خارج و خوشبختانه هیچ حادثه گازگرفتگی نداشتیم.

وی با اشاره به وقوع سه حادثه در باغ فدک، گفت: شامگاه گذشته نشت بنزین از باک یک‌دستگاه خودرو رؤیت و بلافاصله رفع خطر شد، مورد دیگر جاماندن سوئیچ داخل خودرو بود که رفع گردید.

بزرگزاد خاطرنشان کرد: به منظور تامین ایمنی و امنیت گردشگرانی که به منطقه گردشگری کوه صفه مراجعه می‌کنند، تعداد پنج ایستگاه فرعی نیروهای امداد کوهستان در این نقطه از شهر استقرار یافته‌اند.

وی با بیان اینکه در شامگاه سه‌شنبه در سطح شهر اصفهان نیز سه دستگاه موتورسیکلت، ۱۵دستگاه خودرو مستقر و تعداد ۳۰ نیرو آماده‌باش بودند، افزود: دیشب ۱۰ حریق و ۲۶حادثه در شهر اصفهان اتفاق افتاد که همگی اطفاء و رفع خطر شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: در این حوادث پنج نفر مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه  ۱۳ نفر نجات یافتند.

کد خبر 340282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.