خودروی راننده ۱۶ ساله در نایین واژگون شد

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: خودروی پیکان با راننده ۱۶ ساله در نایین واژگون و سه سرنشین آن مصدوم شدند.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره تصادفات روز گذشته در استان اصفهان اظهار کرد: در یکی از این حوادث خودروی پیکان که راننده‌ای ۱۶ ساله با دو سرنشین حدود ۱۴ ساله داشته است واژگون و راننده و سرنشینان این خودرو مصدوم شده‌اند.

 وی گفت: یکی از مصدومان این تصادف به بیمارستان نایین و دو مصدوم دیگر  این حادثه نیز پس از انجام اقدامات اولیه با اورژانس هوایی به یکی از بیمارستان های اصفهان انتقال یافتند.

 رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه دیگری در شهرستان آران و بیدگل در کویر مرنجاب خبر داد و گفت: در این حادثه رانندگی یک دستگاه نیسان پاترول واژگون و دو سرنشین این خودرو آسیب دیدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه رانندگی یک سرنشین مرد دچار زخم‌های سطحی بود که در صحنه تصادف به وسیله نیروهای امدادی به صورت سرپایی درمان شد و سرنشین زن این خودرو نیز دچار شکستگی مهره‌های ستون فقرات بود که پس از درمان‌های اولیه با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

راستین تصریح کرد: جاده مرنجاب با توجه به حجم زیاد ورود و خروج گردشگران به این منطقه کویری، زیرسازی و عرض مناسبی ندارد و فقدان علائم راهنمایی به ویژه در پیچ‌های خطرناک از جمله علت‌های وقوع سانحه‌های رانندگی در این مسیر است.

کد خبر 337167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.