فاز دوم پردیس هنر آبشار سال آینده تکمیل می‌شود

مدیر پروژه پردیس هنر آبشار از تکمیل فاز دوم این پروژه تا نیمه نخست سال آینده خبر داد و گفت: فاز دوم این پروژه شامل سالن آمفی تئاتر، گلخانه، آبنمای مرکزی، جاده اصلی، آبنمای پلکانی، کافی شاپ و رستوران است.

ناصر کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه پردیس هنر آبشار در محل قبلی شهربازی آبشار در دو فاز و با هدف ارتقا نشاط اجتماعی در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: فاز اول این پروژه فاز شامل جاده ورودی، جاده VIP، برکه ها و آبشار، فرش گل، دالان بهشت، سالن آمفی تئاتر و پارکینگ است که در نیمه نخست سال‌جاری تکمیل شده است.

مدیر پروژه پردیس هنر آبشار با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه تاکنون ۳۲ درصد پیشرفت داشته و در نیمه نخست سال آینده تکمیل می شود، اضافه کرد: فاز دوم این پروژه شامل سالن آمفی تئاتر، گلخانه، آبنمای مرکزی، جاده اصلی، آبنمای پلکانی، کافی شاپ و رستوران است.

کریمی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۱۵ میلیارد تومان از منابع و اعتبارات منطقه شش شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در پردیس هنر آبشار طرح ها و نورپردازی‌های بسیار زیبا و جذابی در راستای بهبود سیما و منظر شهری اجرایی می شود.

کد خبر 336563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.