محورهای مواصلاتی اصفهان باز است

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز است و محدودیتی در تردد در جاده های استان اصفهان نداریم.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تاکنون بارش برف در جاده های استان اصفهان طی ۲۴ اخیر منجر به مسدود شدن جاده ها نشده است، اظهار کرد: تردد در همه محورهای استان جریان دارد و در برخی از محورها مانند گردنه "نیه" در حوزه نطنز، آزاد راه اصفهان کاشان، تودشک، ملا احمد، اردستان، ظفرقند و بادرود با بارندگی و تا حدودی لغزندگی روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در محورهای غرب استان اصفهان وجود ندارد، اضافه کرد: در برخی محورهای استان کندی حرکت محسوس است اما به طور کلی در تمام محورهای استان مشکل خاصی وجود ندارد.

رییس پلیس راه استان اصفهان در خصوص توصیه‌های ایمنی به شهروندان تصریح کرد: با توجه به بارش های موجود از تردد غیر ضروری در جاده های استان اصفهان خودداری شود ضمن اینکه در صورت انجام سفر از وضعیت سلامت خودرو و همراه داشتن زنجیرچرخ  را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: رانندگان برای عبور از محورهای مه آلود و بارشی استان اصفهان فاصله طولی با خودروی مقابل را حفظ کنند و لباس گرم و غذای خشک نیز به همراه داشته باشند.

کد خبر 335888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.