کشف ۳۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۳۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل از یک دستگاه کامیون در شهرستان تاکستان خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی و توقیف یک دستگاه کامیونت در سه‌راهی شامی‌شاپ شهرستان تاکستان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مأموران پلیس راه تاکستان مبنی بر توقیف یک دستگاه کامیونت حامل سوخت قاچاق بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه نرجه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: مأموران پس از حضور در محل و در بازرسی از خودرو، ۳ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند. متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف مواد مخدر از خانه در شریف‌آباد

فرماندهی انتظامی استان قزوین همچنین از دستگیری خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان البرز و کشف مقادیری مواد مخدر از منزل مسکونی او خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود یکی از خرده‌فروشان مواد مخدر در شهر شریف‌آباد شهرستان البرز را که در واحد مسکونی خود اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد شناسایی کردند.

ابراهیمی ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی تیمی از مأموران به محل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن مقادیری مواد مخدر به همراه تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین مواد مخدر را کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 756514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.