تمامی محورهای مواصلاتی اصفهان باز است

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: به دلیل بارش‌های شب گذشته برخی از محورهای استان مسدود بود که با تلاش پلیس راه و عوامل راهداری تمامی مسیرها باز شده و مشکلی در عبور و مرور وسایط نقلیه نداریم.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت محورهای برون‌شهری استان اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر در تمامی جاده‌های استان اصفهان محورها باز و ترافیک روان است و مشکلی در عبور و مرور وسایط نقلیه در سطح جاده‌های استان نداریم.

وی افزود: احتمال دارد برخی از جاده‌های فرعی استان از جمله محورهای پشتکوه اول و دوم فریدونشهر که بارش برف بیشتری داشته و محورهای صعب‌العبور و دور از دسترس مسدود باشد که تا عصر امروز باز می‌شود.

پورقیصری ادامه داد: از ساعت ۲۱ شب گذشته تا ساعت ۱۱ امروز مسیر اصفهان- گردنه ملااحمد به صورت مقطعی مسدود بود، اضافه کرد: از صبح امروز (یکشنبه) تردد به کندی و سختی در این مسیر در جریان بود اما در حال حاضر مسیر به صورت کامل باز است.

رییس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: گردنه نیه در نطنز از ساعت ۲۲ شب گذشته تا ساعت یک بامداد بسته بود که با تلاش پلیس راه و عوامل راهداری این مسیر نیز بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به لغزندگی جاده‌ها از روز گذشته تاکنون چند فقره تصادف منجر به خسارت در محور اصفهان به سمت نایین داشتیم. همچنین یک فقره تصادف منجر به فوت هم در مسیر شهرضا به سمت آباده و شیراز در برخورد اتوبوس با خودروی سواری گزارش شده است.

پورقیصری گفت: علت این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از طرف راننده سواری بوده است.

کد خبر 335272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.