ثبت حضور حماسی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید در تاریخ انقلاب

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: این حضور حماسی و غرورآفرین در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید، در تاریخ پرافتخار انقلاب ثبت و ضبط خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دیوان عالی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه شورای معاونین با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: مردم ما با حضور حماسی خود در صحنه و دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب و کسانی که صادقانه خدمت می‌کنند، سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: این حضور حماسی در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید، در تاریخ پرافتخار انقلاب ثبت و ضبط خواهد شد، خداوند متعال این مردم غیور را برای نظام اسلامی و نظام را برای مردم نگاه دارد.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه این حادثه با همه تلخی‌هایش، برکاتی برای نظام خواهد داشت، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های سنگینی برای سربلندی اسلام و تداوم انقلاب داده است و حوادثی همچون جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، حادثه هفت تیر و هشتم شهریور و ترورهای شخصیت‌ها فرصتی شدند، برای اینکه انقلاب گام‌های موثرتری بردارد و در هر کدام از این حوادث قدرت و توانمندی از نظام را به دنیا نشان دهد.

منتظری با تاکید بر اینکه باید تدابیر ویژه برای کاهش پرونده‌های خانواده و جذب قضات توانمند در دیوان عالی کشور در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: کثرت کار و افزایش وارده در دادگاه‌های تجدید نظر از جمله مسائلی است که موجب می‌شود آرا در این محاکم از اتقان کافی برخوردار نباشد و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

کد خبر 757235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.