وضعیت مطلوب حوزه‌ها در نخستین روز امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: با بررسی‌های انجام شده در نخستین روز برگزاری امتحانات نهایی، وضعیت حوزه‌های برگزاری امتحانی بسیار مطلوب بوده و دانش‌آموزان با کمترین مشکلی در جلسه امتحانات حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، سیدامین رضوی‌نژاد در جلسه‌ای برخط با روسا و اعضای شورای معاونین استان فارس که با هدف بررسی نحوه برگزاری نخستین روز امتحانات نهایی دانش‌آموزان برگزارشد، با تسلیت شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده در اولین روز برگزاری، وضعیت حوزه‌های امتحان نهایی بسیار مطلوب بوده است و دانش‌آموزان با کمترین مشکلی در جلسه امتحانات حضور یافتند، با تلاش‌های صورت گرفته شاهد برگزاری امتحانات نهایی در فضایی آرام در استان فارس بودیم و این شرایط در سایر استان‌ها نیز حاکم است.

وی افزود: با توجه به حادثه تلخ اخیر و شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهانشان همه باید تلاش کنند تا تمام امور بدون وقفه پیش برود.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در امر برگزاری امتحانات نهایی در استان فارس خاطرنشان کرد: در کنار تلاش برای برگزاری امتحانات نهایی موضوع جذب نیروی انسانی نیز با دقت تمام درحال انجام است.

شایان ذکر است در این نشست تعدادی از مدیران و روسای آموزش و پرورش در سراسر استان به ارائه گزارش از اولین روز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های دهم و یازدهم پرداختند، برگزاری امتحانات نهایی در فضایی آرام و دور از حواشی، تقاضای مجوز اسکن برای بعضی ادارات کم جمعیت و پیشنهاد تجهیز بیشتر حوزه‌ها به امکانات مورد نیاز از جمله مواردی بود که در این جلسه توسط روسا مطرح شد.

کد خبر 757275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.