تحلیل سینمای کارآفرینی در «سینما به‌توان ۷»

فصل دوم برنامه «سینما به‌توان ۷» با محوریت نمایش، نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی با موضوع کارآفرینی از سوی خانه جوان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مدیر خانه جوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این رابطه اظهار کرد: فصل اول برنامه «سینما به‌توان ۷» سال گذشته برگزار شد که کارشناسانی از شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی و استارت‌اپ‌ها با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی از طریق فیلم و مستندهای کارآفرینی به تحلیل فیلم‌های سینمایی با موضوع کارآفرینی پرداختند.

فاطمه اکبرزاده با اشاره به ارائه مفاهیم کارآفرینی مانند رهبری، مدیریت، تفکر استراتژیک، حقوق مالکیت فکری، فروش و بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ به مخاطبان با کمک فیلم‌های سینمایی افزود: مخاطبان برنامه «سینما به توان ۷» بیشتر دانش‌آموزان دبیرستانی و هنرستانی، دانشجویان و علاقه‌مندان به کارآفرینی هستند که سال گذشته شاهد استقبال بسیار بالایی از سوی مخاطبان بودیم.

وی تصریح کرد: فصل دوم این برنامه به واسطه درخواست‌های زیاد مخاطبان، در دستور کار قرار گرفته که تولید محتوای آن بر عهده اعضای اکوسیستم کارآفرینی اصفهان و تبلیغات و اجرای آن بر عهده خانه جوان است.

به گفته وی، شتاب‌دهنده هاب اصفهان، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر هدهد، رسانه اصفهان پلاس، استارت‌اپ شیپ‌نو، خانه خلاق اصفهان، فضای کار اشتراکی پویتک، شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان، فضای کار اشتراکی مکعب، دانشگاه علمی‌کاربردی عتیق و شورای جوانان بین‌الملل اتاق بازرگانی اصفهان در تولید محتوای فصل دوم برنامه «سینما به توان ۷» با خانه جوان همکاری می‌کنند.

مدیر خانه جوان شهرداری اصفهان ادامه داد: فصل دوم برنامه «سینما به‌توان ۷» از چهاردهم تیر تا بیست‌ونهم شهریورماه هر دو هفته یک‌بار روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در سالن همایش کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد به وب‌سایت tavan۷.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۹۶۲۱۳۶۹ تماس بگیرند.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم جامعه هدف خود که افراد بالای ۱۵ سال هستند را با مفاهیم کارآفرینی آشنا کنیم و این مفاهیم را با روش‌های جدید به آنها آموزش دهیم.

کد خبر 330814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.