به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _دوشنبه پنجم آبان_ در هفتمین قسمت برنامه «پایش» که با حضور محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در اداره ارتباطات مردمی شهرداری برگزار شد، با اشاره به تلاش ارزشمند نیروهای اجرایی شهرداری اصفهان برای پاسخگویی به درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷، اظهار کرد: این تلاش چشمگیر در شرایط اضطرار مانند دفاع مقدس ۱۲ روزه بیش از دیگر زمانها به چشم آمد.
وی افزود: اگرچه حجم فعالیت نیروهای شهرداری به ویژه در حوزه خدمات شهری در زمان جنگ افزایش یافته بود اما ذرهای در پاسخ به پیام شهروندان کوتاهی نشد؛ از سوی دیگر کارشناسان پاسخگویی، بازخورد و پیگیری ویژه ۱۳۷ نیز با دقت تمام چرخه رسیدگی به درخواست مردم را مدیریت کردند.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ارتباط مستمر مردم و ۱۳۷ را نماد مدیریت شرایط اضطرار در شهرداری اصفهان دانست و تصریح کرد: تابآوری مرکز ارتباطات مردمی افتخار بزرگی برای مجموعه شهرداری اصفهان است به شکلی که مردم در جنگ ۱۲ روزه بدون لحظهای توقف با ۱۳۷ در تماس بودند.
رفیعی ادامه داد: توجه به زیرساختهای سامانه ۱۳۷ یکی از مهمترین ابزارهای مرکز ارتباطات مردمی برای خدمترسانی بدون وقفه به مردم است و سبب میشود تابآوری این مرکز افزایش یافته و شهروندان در تعامل با شهرداری احساس رضایت بیشتری داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه مفهوم ارتباطات مردمی در سالهای اخیر تحول بسیاری در شهرداری اصفهان پیدا کرده و سعی شده اعتماد مردم به شهرداری با توان بیشتری دنبال شود، خاطرنشان کرد: این اعتماد به پشتوانه ۲۰ سال خدمت پاسخگویی و همراهی تمام ارکان شهرداری اما با سختی بهدست آمده بنابراین نباید با اهمالکاری برخی واحدهای اجرایی کمرنگ شود.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: چرخه نظارت در سامانه ۱۳۷ دارای پنج سطح مختلف است که از هنگام «ثبت پیام» آغاز شده، در مناطق، سازمانها و معاونتها با «تأیید ناظر» و هماهنگی «راهبری شبکه ارتباطات ۱۳۷» ادامه یافته و تا تدوین سیاستهای پاسخگویی به مردم در «شورای سرپرستی ۱۳۷» و «شورای سیاستگذاری ۱۳۷» امتداد دارد.
رفیعی با تاکید بر لزوم تقویت ابزارهای نظارت بر عملکرد واحدهای اجرایی شهرداری اصفهان در پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ گفت: این رویه باید با حمایت شورای شهر و مدیران شهرداری با دقت و اهتمام بیشتری دنبال شود.


نظر شما