پیام‌های فوری شهروندان در سامانه ۱۳۷ دوساعته پیگیری می‌شود

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: بعضی پیام‌های فوری شهروندان در سامانه ۱۳۷ از جمله موارد رفع خطر و جلوگیری از سانحه همچون سقوط شاخه و دستک درختان و فروریزش زمین توسط همکارانم در مناطق پانزده‌گانه در بازه زمانی دو ساعته پیگیری می‌شود.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رسیدگی به پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: بعضی پیام‌ها از جمله موارد رفع خطر و جلوگیری از سانحه همچون سقوط شاخه و دستک درختان و فروریزش زمین از نظر ما فوری محسوب می‌شود که همکارانم در مناطق پانزده‌گانه در بازه زمانی دو ساعته آن‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعضی اتفاقات در سطح شهر جنبه فوریت ندارد، افزود: درخواست لکه‌گیری آسفالت خطر جانی ندارد، بنابراین از شهروندان تقاضا می‌کنم در رابطه با چنین درخواست‌هایی با صبوری بیشتری با ما همراه باشند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در محلات شهر به‌ویژه مرکز شهر، زمین‌های مخروبه و بلاتکلیفی وجود دارد که علاوه بر خطر ریزش، محل تجمع معتادان و حیوانات موذی است و مشکلاتی ایجاد می‌کند که در این موارد شهرداری بر اساس ماده ۱۱۰ قانون شهرداری وظیفه دارد در چند مرحله به مالک اخطار دهد و تعیین تکلیف کند که البته این موارد زمان‌بر است.

رفیعی ادامه داد: مورد دیگر مزاحمت واحدهای صنفی است که پس از طی روال حقوقی باید کمیسیون تشکیل شود یا سد معبر خودروهای فرسوده که با ظاهر نازیبا در محلات رها شده‌اند، از لحاظ قانونی باید به مالک خودرو فرصت داده شود؛ نظیر این موارد نیاز به صبوری بیشتر دارد.

وی تاکید کرد: در سامانه ۱۳۷ پیام‌هایی که شهروندان از طریق اپلیکیشن یا فضای مجازی دنبال می‌کنند، پیام‌هایی که قید فوریت ندارد با وضعیت زمان‌بر است نمایش داده می‌شود تا زمانی که واحد اجرایی تعیین تکلیف کند، پس از آن در همان کارتابل اجرایی وضعیت نهایی قابل مشاهده است.

کد خبر 888863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.