اختلال در بانک پاسارگاد | آموزش بازیابی رمز ورود + راهنمای کامل تعریف رمز جدید

در پی تجاوز اسرائیل به ایران، خدمات بانکی بانک پاسارگاد دچار اختلال شد. بانک پاسارگاد با انتشار اطلاعیه‌ رسمی، ضمن تأیید اختلالات اخیر، از کاربران خواست تا نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از حمله سایبری به سامانه‌های بانکی در پی تجاوز به زیرساخت‌های دیجیتال کشور و اختلال در برخی خدمات بانکی، دسترسی به سامانه‌های «وی‌بانک» و «همراه‌بانک» بانک پاسارگاد برای بسیاری از کاربران با مشکل روبه‌رو شد.

بانک پاسارگاد با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، ضمن تأیید اختلالات اخیر، از کاربران خواست تا از طریق راهنمای جدید منتشرشده، نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنند.

آموزش مرحله‌به‌مرحله بازیابی رمز وی‌بانک و همراه‌بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد اعلام کرده است که کاربران می‌توانند با طی مراحل زیر، رمز عبور جدید خود را تعریف و مجدد به سامانه‌های بانکی دسترسی پیدا کنند:

۱. ورود به سامانه وی‌بانک پاسارگاد به نشانی https://vbank.bpi.ir.

۲. کلیک روی گزینه «ورود به وی‌بانک پاسارگاد»

۳. انتخاب گزینه «فراموشی رمز عبور»

۴. انجام مراحل احراز هویت و سپس تعریف رمز جدید

توجه: رمز جدید تعیین‌شده برای ورود به هر دو سامانه وی‌بانک و همراه‌بانک قابل استفاده خواهد بود.

نام کاربری به‌صورت پیش‌فرض همان کد ملی سرپرست حساب است.

توصیه‌های امنیتی بانک پاسارگاد به کاربران

بانک پاسارگاد در بخش پایانی اطلاعیه خود، با تأکید بر اهمیت امنیت سایبری از مشتریان خواسته است:

از انتخاب رمزهای ساده و قابل حدس خودداری کنند.

از کلیک روی لینک‌های مشکوک یا ناشناس پرهیز کنند.

در صورت مشاهده هرگونه اختلال، فقط به درگاه‌های رسمی بانک مراجعه کنند.

محدودیت موقت در بعضی خدمات بانکی

بانک پاسارگاد تأکید کرده است که در حال حاضر بعضی محدودیت‌ها در دسترسی به خدمات وی‌بانک و همراه‌بانک وجود دارد که به‌زودی برطرف خواهد شد.

تیم‌های فنی این بانک در تلاش هستند تا زیرساخت‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن بازیابی کنند و خدمات را به حالت عادی بازگردانند.

کد خبر 881201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.