آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت / بارش باران در چالوس و هراز

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای چالوس، هراز فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی و آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال فاقد مداخلات است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک

آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی

بارش باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، بوشهر، اردبیل، گیلان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، فارس،، خراسان شمالی و خراسان رضوی

محورهای مسدود

محورهای مسدود شریانی:

۱- محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

۲- اراک - بروجرد

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقانی

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- حاجی آباد - آهنگران

۶- رباط پشت بادام - بیاضه

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت / بارش باران در چالوس و هراز

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده در نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، نیمه شمالی خراسان جنوبی، بعضی مناطق فارس، بوشهر، کرمان، یزد و خوزستان، جنوب و شرق اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه سامانه بارشی در جنوب و جنوب شرق تضعیف می‌شود و در سایر مناطق ذکر شده فعالیت آن ادامه خواهد داشت، روز شنبه نیز در سواحل دریای خزر، شمال شرق و بعضی مناطق استان اردبیل و نوار شرقی کشور، بارش پراکنده و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: یکشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، بارش در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر رخ خواهد داد و در بعضی مناطق شرقی کشور و ارتفاعات البرز، رگبار پراکنده، گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: دوشنبه بارش پراکنده در شمال غرب و غرب سواحل ادامه خواهد داشت و طی سه روز آینده به تناوب در بیشتر مناطق به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می‌دهد که در مناطق مستعد منجر به ایجاد گرد و خاک خواهد شد؛ همچنین طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان و طی روزهای جمعه و شنبه، دریای خزر مواج است.

کد خبر 754029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.