وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۹۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه بیستم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه باقرشهر با شاخص ۱۵۶، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۱۱۱، امام خمینی با شاخص ۱۲۰، پاکدشت با شاخص ۱۰۲، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۰۸، پیشوا با شاخص ۱۱۲، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۱۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۰۲، سلامت با شاخص ۱۱۳، شریف منطقه دو با شاخص ۱۰۷، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۹ و شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۲۰، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۳۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۷، علم و صنعت با شاخص ۱۱۴، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۱۰، قدس با شاخص ۱۱۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۹، ملارد با شاخص ۱۳۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۴، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۰۳ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۲۴ در موقعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۵، اسلام‌شهر با شاخص ۱۰۰، باغستان شهریار با شاخص ۸۱، پارک رازی با شاخص ۹۹، پاسداران با شاخص ۸۹، پردیس با شاخص ۷۷، پونک با شاخص ۷۸، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۸۴، چشمه با شاخص ۸۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های دماوند با شاخص ۵۹، رباط‌کریم با شاخص ۹۵، ژئوفیزیک با شاخص ۸۰، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۶، شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۶، لواسانات با شاخص ۵۹، ورامین با شاخص ۷۹، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند. ایستگاه سرخه حصار با شاخص ۳۴ و گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۴۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 742763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.