۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
گوشی ویوو T3 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی ویوو T3 5G با استفاده از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع 44 واتی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ویوو گوشی جدید خود به نام Vivo T3 5G را در بازار هند عرضه کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۸۰۰ * ۲۴۰۰ پیکسل است و به تراشه مدیاتک Dimensity 7200 مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی ویوو T3 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی بهره می‌برد، دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 بهره می‌برد، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

گوشی ویوو T3 5G دارای اسپیکر دوگانه استریو و حسگر اثرانگشت روی نمایشگر است، از شبکه 5G، WiFi 6، بلوتوث ۵.۳، سیم کارت دوگانه و پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند و با استفاده از رابط کاربری Funtouch OS14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌‎شود؛ این محصول گواهی IP54 را نیز دریافت کرده است، بنابراین در برابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم است.

قیمت گوشی ویوو T3 5G با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۳۹.۸۹ دلار ارزیابی شده است، در حالی که قیمت این گوشی با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۶۳.۸۸ دلار است.

کد خبر 742753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.