۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
قیمت خودرو امروز ۲۰ فروردین+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _دوشنبه بیستم فروردین_ در محصولات داخلی و مونتاژی رو به کاهش است.

بیشترین کاهش قیمت مربوط به هایما اس ۵ جدید است که با افت ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی قیمت و نرخ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

سورن پلاس (فول) نیز نسبت به روز گذشته ۲ میلیون تومان کاهش قیمت را به ثبت رساند، در جایگاه بعدی سورن پلاس (ارتقا) با افت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی، دنا پلاس (۶ سرعته) با افت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی قیمت و پژو ۲۰۷ موتور TU5 با افت یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی قیمت قرار دارد.

تارا اتوماتیک (ارتقا) نیز با کاهش یک و نیم میلیون تومانی قیمت به نرخ یک میلیارد و ۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۳ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۶۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۳۴ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۴۱ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۷۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۸۱۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۴۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۳۰ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۴۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۹۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۷۵ میلیون تومان، کوییک ۴۳۹ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۱۸ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۴۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۵۱ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۷۳ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۰ فروردین+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت قیمت محصولات دیده می‌شود. آریزو ۵ پرو با کاهش ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در بالای جدول افت قیمت قرار دارد.

X۲۲ پرو اتوماتیک با کاهش دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته، X55 پرو با سقوط ۳میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی قیمت در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد. تیگو ۷ پرو پرومیوم نیز ۳ میلیون تومان کاهش یافت تا به نرخ ۲ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان خرید و فروش شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۳۳ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، رسپکت۲ یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۴۸ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۰ فروردین+ جدول

کد خبر 742602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.