خانه‌های هلال زنجان ۱۰۰۰ بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: به همت خانه‌های هلال این استان هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان در میان خانواده‌های نیازمند محلات کم‌برخوردار روستایی توزیع شد.

‌حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با بیان اینکه به همت خانه‌های هلال این استان هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان در میان خانواده‌های نیازمند محلات کم‌برخوردار روستایی توزیع شد، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی به همت ۳۰ خانه هلال با همکاری و تعامل خیرین و نیکوکاران در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده برای هزار خانواده کم‌برخوردار تحویل داده شد.

وی افزود: این بسته‌ها در میان خانواده‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، اما نیازمند هستند، توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: خیرین، نیکوکاران و همه مردم نوع‌دوستی که از طریق خانه‌های هلال به هلال‌احمر استان اعتماد و در تأمین بسته‌های معیشتی کمک کرده‌اند ما نیز اعتماد آنها را با توزیع این بسته‌ها آغاز کرده‌ایم و انتظار می‌رود مجدد دست این مجموعه را بگیرند.

هاشمی تاکید کرد: هلال‌احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی یادآوری کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، اعضای خانه‌های هلال شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده در توزیع و بسته‌بندی افطاری همکاری داشتند و روزه‌داران در ماه مبارک رمضان میهمان سفره افطار می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: بسته‌های معیشتی توزیع شده شامل برنج، روغن پخت و پز، اقلام بهداشتی، رب گوجه‌فرنگی، کنسرو لوبیا، تن ماهی، سویا، ماکارونی، چای خشک، خرما و گوشت مرغ بود.

کد خبر 741619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.