مشارکت ۵۷۶ خیر و داوطلب هلال‌احمر در طرح پویش هلال رحمت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: حدود ۵۷۶ داوطلب و خیر در طرح‌های ماه مبارک رمضان از جمله طرح پویش هلال رحمت ۵۷۶ نفر مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مثنوی امروز _سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه_ در نشستی با اصحاب رسانه درباره طرح پویش هلال رحمت، اظهار کرد: در ایام ماه رمضان تعداد ۳۱۰۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی تهیه و توزیع و همچنین ۳۹ سفره مهربانی برپا شد که ارزش ریالی این خدمات بیش از ۳۶ میلیارد ریال بود.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب پویش هلال رحمت ۱۸۹۵ بسته معیشتی و همچنین ۱۲۰۹ بسته غیرمعیشتی را در شهرستان‌های استان توزیع کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده معیشتی ۱۰ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال و بسته‌های غیرمعیشتی ۱۸ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال بود که با تلاش معاونت امور داوطلبان این جمعیت و استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال، مؤسسات و نهادهای حمایتی و کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شد تا ارائه خدمت صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی ۳۹ سفره مهربانی به ارزش هشت میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال از دیگر برنامه‌های این جمعیت در ماه مبارک رمضان بود.

مثنوی تاکید کرد: مجموع کل داوطلبان و خیران مشارکت‌کننده در طرح ماه مبارک رمضان ۵۷۶ نفر بود و همچنین ۲۱ پزشک داوطلب نیز در طرح امداد نوروزی به صورت آنلاین در این مدت ضمن همکاری با جمعیت هلال احمر استان به نیازمندی‌های مسافران و مراجعه کنندگان پاسخگو بودند.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی همراه با اهدای یک مورد جهیزیه عروس به همراه توزیع لوازم منزل به مددجویان شهر باباحیدر نیز انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: به مناسبت عید سعید فطر، خانه هلال شهر باباحیدر از توابع شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری، اقدام به آماده سازی ۲۰۰ بسته معیشتی در مجموع به مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده است.

وی گفت: یک مورد جهیزیه کامل و تعدادی اقلام و لوازم خانگی، به همت خیرین این شهر و این خانه هلال در مجموع به مبلغ هشت میلیارد ریال نیز تدارک شده است.

مثنوی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان با تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) و اصول جمعیت هلال احمر آماده خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه با استفاده از توان خیران است.

کد خبر 656925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.