۱۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: ۱۱۵ هزار بسته معیشتی در سال جاری توسط جمعیت هلال احمر بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است و ۱۲۰ میلیارد تومان نیز به صورت کمک نقدی بلاعوض در قالب خدمات حمایتی دارو و درمان به مددجویان و بیماران نیازمند پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ یعقوب سلیمانی در جریان سفر به زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ پروژه داوطلبی محرومیت زدا در سراسر کشور اجرا شده است و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در جغرافیای پهناور کشورمان از خدمات این پروژه‌ها بهره مند گردیدند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این طرح گام مهمی در راستای توانمندسازی جوامع محلی با بهره گیری از خادمان داوطلب مردمی است.

سلیمانی افتتاح دستگاه تصفیه آب ۱۰ هزار لیتری در روستای مهرآباد بخش زنجانرود با مشارکت اهالی روستا و خیرین و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از جمله نتایج و برکات ارزشمند طرح نذر خدمت و شایسته تقدیر دانست.

وی همچنین با اشاره به توزیع ۱۱۵ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند اضافه کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان نیز به صورت کمک نقدی بلاعوض در قالب خدمات حمایتی دارو و درمان به مددجویان و بیماران نیازمند پرداخت شده است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: امروز هم با رونمایی از ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، از استان زنجان کمک بزرگی به نیازمندان شد.

سلیمانی افزود: امسال طرح نذر خدمت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در دو سطح ملی و استانی، در ۱۱۶ روستا از جمله روستای مهرآباد و ۶۴ شهرستان اجرا و ارزش خدمات ارائه شده در حوزه‌های سلامت، معیشت، محیط زیست، آب رسانی، آموزش و توانمندسازی بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال بوده است.

در ادامه نیز مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان با اشاره به اجرای پویش هلال رحمت در استان زنجان گفت: در این پویش ۸۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مناطق و محلات کم برخودار سطح استان توزیع خواهد شد.

وی ارزش این بسته‌های معیشتی یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان بیان کرد و اظهارداشت: این بسته‌ها شامل رب گوجه فرنگی، گوشت قرمز گرم، برنج، نمک، شکر، قند، چایی، البسه، حبوبات، تن ماهی و ماکارونی است.

حکمت اله هاشمی گفت: این اقلام در میان خانواده‌های بی بضاعتی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیستند، توزیع می‌شود.

کد خبر 734968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.