اجرای طرح پویش هلال رحمت در راستای دستگیری از نیازمندان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیران و داوطلبان طرح ملی پویش هلال رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اجرا می‌کند.

سید قاسم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هلال احمر طرح پویش هلال رحمت را با هدف کمک معیشتی به اقشار بی‌بضاعت، ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه با همکاری پرشور خیران و داوطلبان در استان زنجان اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: هلال احمر شهرستان زنجان بسته سبدهای غذایی و معیشتی را بین خانوارهای نیازمند در محلات کم برخوردار توزیع کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این سبدهای غذایی با همکاری و تلاش‌های معاونت داوطلبان و امداد و نجات هلال احمر استان و هلال احمر شعبه زنجان تهیه شد.

وی تصریح کرد: تعدادی از مراکز خیریه زنجان، برخی خیران و هلال احمر استان در تأمین بخشی از اقلام این سبدهای غذایی همکاری کردند و بسته‌های غذایی به دست اقشار کم‌بضاعت رسید.

موسوی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیران، داوطلبان طرح ملی پویش هلال رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اجرا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر زنجان اضافه کرد: روند تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای خانواده‌های کم برخوردار استان زنجان در ماه مبارک رمضان نیز انجام خواهد شد و در دهه فجر امسال نیز بسته‌های غذایی در شهرستان‌های ماهنشان و طارم با همکاری خانه‌های هلال برای خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

کد خبر 643607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.