اسکان حدود یک میلیون مسافر و گردشگر در نصف جهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در پانزدهمین شب اسکان مسافران و گردشگران و ابتدای آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر (بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲) تا کنون ۹۷۱ هزار و ۴۵۰ نفر شب خواب اسکان مسافران در شهر اصفهان انجام شده است.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پانزدهمین شب از میزبانی اصفهان از گردشگران و مسافران نوروزی، نصف جهان میزبان ۹۴۰۰۰ گردشگر و مسافر بود.

وی افزود: شب گذشته اصفهان میزبان مسافرانی بود که اصفهان را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرده بودند و در این شهر مستقر شدند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شب گذشته تمام هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و خوابگاه‌های خود گردان دانشجویی و کارمندی ارائه خدمات اسکان به گردشگران را به سر انجام رساندند.

شفیعی با بیان اینکه اسکان بیش از ۷۸۵۰ نفر در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها انجام گرفت و بیش از ۴۹ هزار نفر هم در مدارس آموزش و پرورش شب خود را سپری کردند، گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر هم در منازل استیجاری و خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی و کارمندی اسکان یافتند.

وی خاطرنشان کرد: باغ فدک به‌عنوان تنها محل اسکان مسافران و گردشگران به‌صورت چادر خواب با پذیرش ۱۰۷۹ خودرو و جمعیتی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر شب خواب به شایستگی میزبانی مسافران و گردشگران به سرانجام رساند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: در پانزدهمین شب اسکان مسافران و گردشگران و ابتدای آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر (بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲) تا کنون ۹۷۱ هزار و ۴۵۰ نفر شب خواب اسکان مسافران در شهر اصفهان انجام شده است.‌

وی ادامه داد: با زحمات شبانه‌روزی تمام کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان به‌ویژه کمیته ایمنی و حوادث تا کنون هیچگونه حادثه‌ای به وقوع نپیوسته است و مسافران و گردشگران در محیطی سالم و شاد و پیش‌بینی برنامه‌های مفرح فرهنگی و تفریحی با امنیت و صحت کامل شب خود را در این مجموعه سپری کردند.

شفیعی اظهار کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان‌من و تماس با سامانه ۲۴ ساعته ۱۳۷ اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.

کد خبر 740106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.