نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی»

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، دو فوریت و اصل لایحه نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام مؤسس مجموعه استاد فروغی تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری با تشریح مصوبات جلسه علنی اظهار کرد: جلسه امروز مصادف با نهم اردیبهشت، روز ملی شوراهای شهر و روستا و بیست‌وپنجمین سالگرد آغاز به کار شوراهای شهر و روستا در کشور از سال ۱۳۷۸ تاکنون بود که به این مناسبت در خدمت استاندار اصفهان، فرماندار، رئیس شورای اسلامی استان بودیم.

وی افزود: جلسه خوبی به جهت تقویت تعاملات میان شوراها و مدیریت استان برگزار شد، امیدواریم بهانه‌ای برای توسعه همکاری و هم‌افزایی به نفع مردم شهر و روستا در استان اصفهان باشد.

سخنگوی شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه لایحه‌ای در رابطه با «چشمه‌های نورانی» برای مشارکت با مردم و برخی مجموعه‌های فرهنگی مذهبی به‌منظور توسعه این مراکز داشتیم که با قید تأکیدات و اصلاحات لایحه به تصویب رسید.

صالحی ادامه داد: دستور بعدی لایحه مربوط به قرارداد شهرداری با بانک شهر به جهت تعاملات مالی دو طرف، تسویه بدهی و دریافت مجدد وام و اوراق مشارکت بود که با توجه به توضیحات مطرح شده و به‌رغم آنکه بیش از دو ماه در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق شورا مورد بررسی قرار گرفته بود، مقرر شد دقیق‌تر بررسی شود و در جلسه آتی در صحن علنی مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: لایحه آزادسازی یک گلوگاه در محله عاشق‌آباد منطقه ۱۲ دستور کار بعدی بود که به تصویب رسید، همچنین دو فوریت و اصل لایحه نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام مؤسس مجموعه استاد فروغی تصویب شد؛ در این راستا به این بهانه، روز معلم و استاد را به همه عزیزان از این دو قشر تبریک عرض می‌کنم.

کد خبر 748709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.