۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
گوشی Lava O2 چه مشخصاتی دارد؟

گوشی Lava O2 از تراشه هشت هسته‌ای Unisoc T616 بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، به تازگی تصاویری از گوشی Lava O2 منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های کلیدی آن را به نمایش گذاشته است، این گوشی هوشمند که در رنگ سبز نشان داده شده است، دارای دوربین دوگانه و فلاش LED در پنل پشتی است، بلندگو و پورت شارژ گوشی در لبه پایینی آن تعبیه شده است، در حالی که لبه سمت راست دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را در خود جای داده است.

گوشی Lava O2 از تراشه هشت هسته‌ای Unisoc T616 بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه خواهد بود، این محصول دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Lava O2 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی از طریق پورت شارژ USB Type-C پشتیبانی می‌کند، ابعاد این گوشی ۸.۷ * ۷۶.۱ * ۱۶۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۰ گرم است؛ از دیگر ویژگی‌های گوشی یادشده می‌توان به حسگر اثرانگشت، بلوتوث، اتصال GPS و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 738694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.