خودروی جیپ اونجر  ۲۰۲۵ چه مشخصاتی دارد؟

خودروی جیپ اونجر ۲۰۲۵ دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، سنسورهای پارک عقب و قابلیت تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی جیپ اونجر ۲۰۲۵ از یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند که ۱۱۵ کیلووات قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، شرکت تولیدکننده ادعا کرده است که این خودرو را می‌توان با شارژر سریع DC در عرض ۲۴ دقیقه از ۲۰ تا ۸۰ درصد شارژ کرد.

طول و عرض خودروی جیپ اونجر ۲۰۲۵ به ترتیب ۴۰۸۴ و ۱۷۷۶ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۵۲۸ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۵۶۰ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو نیز ۳۸۰ لیتر است؛ خودروی یادشده دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، سنسورهای پارک عقب و قابلیت تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است.

از دیگر ویژگی‌های خودروی جیپ اونجر ۲۰۲۵ می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، نور بالا اتوماتیک، ترمز دستی الکترونیکی، نمایشگر هفت اینچی، تنظیم دستی صندلی سرنشین در چهار جهت و تنظیم دستی صندلی راننده در شش جهت اشاره کرد.

کد خبر 738691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.