۱۵ درصد تماس‌های ۱۳۷ پاسخگویی به گردشگران نوروزی بوده است

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته مرکز ارتباطات مردمی گزینه مرتبط با پاسخگویی گردشگران نوروزی را راه‌اندازی کرد و از آن زمان تا کنون حدود ۱۵ درصد تماس‌های این مرکز در ارتباط با گردشگری بوده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه سر شماره ۱۳۷ یکی از مراجع اصلی در پاسخگویی به گردشگران تلقی می‎‌شود، اظهار کرد: تلاش ما در این اداره بر این است تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی گردشگران باشیم و با هدایت و راهبری دقیق گردشگران آن‌ها را به سر مقصد مورد نظرشان برسانیم.

وی افزود: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا کنون بیش از ۱۲ هزار تماس از جانب شهروندان و گردشگران برقرار شده است که با توجه به قیاس این موضوع با بلند مدت شاهد افزایش قابل توجه تماس‌ها هستیم.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده کارشناسان این مرکز در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی تماس‌های تلفنی بوده و می‌توان بیان کرد که هیچ تماس از دست رفته‌ای در این مرکز را شاهد نبوده‌ایم.

قاسمی با اشاره به رسالت این مرکز در ایام نوروز برای راهنمایی گردشگران نوروزی گفت: ۱۵ درصد تماس‌ها در این مرکز تا کنون مرتبط با گردشگری بوده است.

وی با اشاره به بهره‌گیری از کارشناسان گردشگری برای هدایت و راهبری گردشگران ادامه داد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مرکز از کارشناسان متخصص در حوزه گردشگری بهره برده تا گردشگران بدون دغدغه بتوانند پاسخ لازم در خصوص سوالات خود را دریافت کنند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اسکان و حمل‌ونقل بیشترین سوال گردشگران بود، خاطرنشان کرد: بیشترین سوالات گردشگران در بررسی‌ها مبین این موضوع است که موضوع اسکان و حمل‌ونقل بالاترین سوال گردشگران از کارشناسان این مرکز است.

قاسمی گفت: در این خصوص با سوال از کارشناسان و نیاز آن‌ها مراکز به آنها اعلام خواهد شد، مسافران و گردشگران نوروزی رضایت نزدیک به صددرصدی از پاسخگویی این سامانه دارند.

کد خبر 738077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.