دریافت وجوه الزامی از اولیای دانش‌آموزان در مراسم افطاری ممنوع است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برگزاری مراسم افطاری با دریافت وجوه الزامی از اولیای دانش‌آموزان ممنوع است؛ برگزاری مراسم افطاری مدارس به صورت ساده برگزار و از تجمل‌گرایی پرهیز شود.

مهدی نم‌نبات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ویژه برنامه‌هایی متناسب با ماه مبارک رمضان جهت اجرا به مدارس استان اعلام شده است، اظهار کرد: ویژه برنامه‌هایی متناسب با ماه مبارک رمضان جهت اجرا به مدارس استان اصفهان اعلام شده است.

وی پیرامون اینکه دانش‌آموزان استان اصفهان باید به روزه‌داری، حفظ حرمت روزه‌داران و جلوگیری از هرگونه هتک حرمت در این ماه مبارک تشویق شوند، افزود: برگزاری مراسم افطاری با دریافت وجوه الزامی از اولیای دانش‌آموزان ممنوع است؛ برگزاری مراسم افطاری مدارس به‌صورت ساده برگزار و از تجمل‌گرایی پرهیز شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ویژه برنامه‌های قرآنی در این ایام به عنوان برنامه‌های محوری مدنظر قرار گیرد و از ظرفیت‌های موجود در مدارس، در اجرای برنامه‌های قرآنی استفاده شود و در نظر گرفته شود که هزینه‌های اضافی برای مدرسه دربرنداشته باشد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اعلامی متناسب با ظرفیت منطقه و ناحیه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی خواهد شد، خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان، همکاران و مدعوین با رعایت دستورات و قوانین و مدنظر قرار دادن موارد حجاب و عفاف در ویژه‌برنامه‌های مدارس صورت پذیرد.

کد خبر 735511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.