ساختمان قدیمی در پایتخت طعمه حریق شد/ مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساختمان قدیمی که انبار نگهداری پارچه بود، طعمه حریق شد، عملیات اطفا همچنان ادامه دارد، مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش‌سوزی در یک منزل قدیمی در خیابان سبلان شمالی خیابان حقیقت پسند امروز_ چهارشنبه شانزدهم اسفند_ ساعت ۱۹:۱۸ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی، به محل اعزام و عوامل شهرداری حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: منزل دو طبقه قدیمی بود و به عنوان انبار نگهداری پارچه و ضایعات پارچه استفاده می‌شد، داخل حیاط و اتاق‌های دو طبقه قدیمی در راهرو و زیرزمین پر از پارچه و ضایعات بود، نگهداری این مواد در این منزل کار اشتباهی است.

وی ادامه داد: آتش در حال سرایت به منازل اطراف بود، بنابراین آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز و بخشی از سقف به علت شدت حرارت و قدیمی بودن تخریب شد، آتش در حال حاضر تحت کنترل است و عملیات کماکان ادامه دارد

ملکی گفت: خطر سرایت آتش به اطراف وجود ندارد، آتش‌نشانان با توجه به قدیمی بودن منزل عملیات اطفا را با احتیاط ادامه می‌دهند، مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 733901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.