۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
قیمت خودرو امروز ۱۶ اسفند + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بازار خودرو امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در بیشتر محصولات رو به افزایش است. در بین ۱۰ محصول مورد بررسی، تنها قیمت دو خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما و پژو 207i اتوماتیک MC نسبت به روز گذشته تغییری ندارد.

پژو پارس در مدل LX TU5 آن رکورد ۸۲۰ میلیون تومان را شکست و پژو پارس XU7P نیز رشد ۰.۳ درصدی را در شروع معاملات بر جای گذاشت.

تارا اتوماتیک V4 که گران‌ترین محصول داخلی بازار است، به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

پژو 207i پانوراما دنده‌ای، مهم‌ترین رقیب قیمتی پژو پارس رشد ۱.۵ درصدی داشت و تارا دنده‌ای V1 نیز با همین شرایط، نرخ ۸۵۰ میلیون تومان را هم پشت سر گذاشت.

محصولات سایپا هم از قافله بازار خودرو عقب نماندند؛ تیبا هاچ‌بک امروز در آستانه ۴۰۰ میلیون تومان قرار گرفت و تیا صندوق‌دار خود را به ۳۸۷ میلیون تومان رساند.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۴۴ میلیون و ۵۰۰ تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۷ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۶ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۹۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۹۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۲ میلیون تومان، کوییک ۳۹۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۱۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۱۲ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۶ اسفند + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودرو در بازار محصولات مونتاژی با فراز و فرود بیشتری همراه است. در حالی که دیگنیتی‌پرایم و تیگو ۷ پرو ارزان‌تر از روز گذشته معامله می‌شوند، تیوولی، گلف GTI و کی. ام. سی T8 هیچ‌گونه تغییر قیمتی نداشته‌اند، دو مدل فوتون نیز بین چهار تا شش درصد نسبت به دیروز گران‌تر به میز معاملات می‌رسند.

فیدلیتی نیو ۵ نفره و ۷ نیز به روند صعودی روزهای گذشته خود ادامه می‌دهند و آریزو ۶ دیگر محصولی است که نسبت به دیروز حدود یک درصد رشد داشته و با قیمت بالاتری خرید و فروش می‌شود.

X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۱۱ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۱۸ تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، فیدلیتینفره) یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۶ اسفند + جدول

کد خبر 733607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.