شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ طی ساعات منتهی به ۷:۰۰ صبح در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۴، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۸، سلامت با شاخص ۱۵۵، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۵۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۵۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۳، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۵، ملارد با شاخص ۱۵۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۱، در وضعیت هوای ناسالم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۰۳، باغستان شهریار با شاخص ۱۲۵، باقرشهر با شاخص ۱۴۵، بهارستان با شاخص ۱۱۶، پارک رازی با شاخص ۱۰۸، پاکدشت با شاخص ۱۱۰، پردیس با شاخص ۱۰۵، پونک با شاخص ۱۲۲، پیشوا با شاخص ۱۱۲، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۳۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های چشمه با شاخص ۱۰۹، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۸، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۳۱، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۳۰، شریف منطقه دو با شاخص ۱۳۸، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۱۴، علم و صنعت با شاخص ۱۲۳، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۱۱۷، لواسانات با شاخص ۱۲۹، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۴۵، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۵۰، در موقعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۰، امام خمینی با شاخص ۹۴، پاسداران با شاخص ۹۵، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۱، دماوند با شاخص ۷۹، رباط کریم با شاخص ۶۰، ژئوفیزیک با شاخص ۹۰، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۵۶، شهریار با شاخص ۹۸، قدس با شاخص ۵۴، قرچک با شاخص ۷۴، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۷، ورامین با شاخص ۸۸، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 733380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.