گوشی Oppo F25 Pro 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo F25 Pro 5G نسخه ری‌برند شده گوشی Oppo Reno 11F 5G است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Oppo F25 Pro 5G که به زودی وارد بازار می‎‌شود، نسخه ری‌برند شده گوشی Oppo Reno 11F 5G است که در بعضی از بازارهای آسیای جنوب شرقی در دسترس است. گوشی Oppo Reno 11F 5G دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است، این محصول به تراشه Dimensity‌7050 مجهز شده است و با استفاده از رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‎‌شود.

گوشی Oppo Reno 11F 5G با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند؛ یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی یادشده وجود دارد، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌‎شود.

در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی Oppo F25 Pro 5G منتشر نشده است، با در نظر گرفتن این موضوع که گوشی Oppo F23 5G سال گذشته با قیمت ۳۰۱ دلار وارد بازار هند شد، ممکن است گوشی F25 Pro با قیمت کمتر از ۳۶۰ دلار در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کد خبر 732821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.