۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
گوشی Infinix Hot 40i چه مشخصاتی دارد؟

گوشی Infinix Hot 40i به تراشه UNISOC T606 SoC مجهز شده است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Infinix یک گوشی هوشمند جدید به نام Infinix Hot 40i را در بازار هند به فروش می‌رساند، این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است، یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است.

گوشی Infinix Hot 40i به تراشه UNISOC T606 SoC مجهز شده است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ این محصول با استفاده از رابط کاربری XOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود.

کاربران می‌توانند حافظه داخلی گوشی Infinix Hot 40i را با استفاده از کارت حافظه microSD افزایش دهند، یک اسکنر اثرانگشت نیز در لبه کناری گوشی تعبیه شده است؛ گوشی یادشده با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۲۰.۶۲ دلار وارد بازار می‎‌شود.

کد خبر 732558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.