۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
قیمت خودرو امروز ۱۳ اسفند + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ نسبت به روزهای گذشته تغییر چندانی ندارد و بازار بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی با ثبات است.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا امروز نیز بدون تغییر، روی نرخ ۳۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا، نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان گران‌تر شده است و با ۶۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو 207i دنده دستی یکی دیگر از هاچ‌بک‌های محبوب بازار نیز امروز تغییری ندارد و با نرخ ۶۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای داخلی، نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شد و به ۸۱۳ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۸۲ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۹ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۸ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۷۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۶۲ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۵۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۱۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۹۰ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۹۴ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۹۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۲ میلیون تومان، کوییک ۳۹۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۱۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۰۸ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۵۹ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۳ اسفند + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز میزان تغییرات قیمتی بسیار پایین است.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار بدون تغییر و با ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی کرمان موتور با چهار میلیون تومان رشد قیمت به نرخ ۷۶۴ میلیون تومان رسیده است.

فیدلیتی پرایم هفت‌نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور هم نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان گران شده و با یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۰۵ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، X33 کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۲۰ تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۸ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۳ اسفند + جدول

کد خبر 732507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.